Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, February 4, 2011

Home » » akhirnya..

akhirnya..

dah ada baju raya akhirnya peti sejuk umah aku tu..
selama ni pakai towel good morning tu sajokkk..

dari sehari ke sehari nk pegi beli..
sampai dah 3 bulan kawen ni tak terbeli beli lagi..
last2 beli jelah kt akak reception UTAR ni..
beli kt LENO..
boleh la..
kalau nk tunggu aku yang kuar pegi beli sendiri, ntah bila boleh dapat..

sebelum
old school giler..hahahha...

selepas
taraaa..kan elok sikit tu..
hehehe..

act, aku beli sekali alas peti sejuk tu..
tapi lupe pulak nak suruh peti sejuk posing semalam..
hahha...

sekian entry kakak² & mak² dari aku..
ada sape perasan tak..
n3 aku dari sehari ke sehari dah macam kakak² & mak² kan..
apakah ada maksud di sebaliknya?
jeng..jeng..jeng...:)

2 comments:

  1. gambar atas tu mcm di rumah aku jak hahahaha
    yg di bawah tu mmg kiut hahaha
    nnt aku rekomen sama mak aku hahaha
    http://ezurah.blogspot.com/2011/02/makanan-eksotik-sup-kelawar.html

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute