Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, October 29, 2010

Home » » perihal pelamin...

perihal pelamin...

salam..
diam tak diam dah nk 2 minggu aku kahwin kan..
sekejap je rase..
tp citer kawen tak habis2 lagi ni..hoho..

korang semua layan jelah ehh..
beri laluan kt aku nk mengabadikan dalam blog aku ni ha..
hari ni nk citer pasal pelamin pulak..

sebelum tu aku nk bagitau..
aku mmg serah 100% pada mak andam aku..
satu pun aku tak campur tangan..
aku serah bulat2 bukan la sebab aku ni tak bertanggungjawab ke ape ke..
tp mmg aku malas nk pening2 kepala pikir nk hias bilik macam mane..
nk kepala bulat ke nak kepala petak..
pastu pening kepala nk deco pelamin macam mane..
nk ade berapa panel..nk bunga kaler ape la whateverlah..

bukan aku tak suke tengok ade orang pening2 kepala pikir macam mane nk hias pelamin sendiri kan..aku suke..suke sebab diorang2 tu semua kreatif..ade daya usaha sendiri..
dan yg penting ade sokongan kuat keluarga dan kawan2 rapat..
aku cakap macam ni bukan lah bermaksud family dan kengkawan aku tak sokong aku..
TIDAK sama sekali..

tp cube lah korang fikir..
aku sebagai pengantin pun balik kampung nk kahwin hari khamis tu..
sampai umah dh malam..bayangkan kalau aku berangan nk deco sendiri bilik pengantin ngan pelamin tu sendiri..mau nya tak cukup kaki tangan aku nnt..ok..aku tau..hendak seribu dalih kan..

tp sebab aku serah semua pada mak andam aku tu, aku sampai rumah je, semua dah settle..pelamin dah siap..bilik pengantin pun dah siap..tinggal lagi nk kemas rumah sikit2 je lagi..tu pun bukan aku yang kemas..hahaha..pastu pakai inai..inai pun adik ipar aku yg tumbuk dan tolong pakaikan..aku cume tadah tangan n kaki je..hehe..

tetiba panjang pulak mukadimah aku..hahha..
nk citer pasal pelamin je pun..
ok..cut it short..
ni lah pelamin mase majlis aku hari tu..takdelah grand mana pun..biase2 je bagi orang2 kebanyakan macam aku..haha..mmg aku nak kaler putih. tapi aku tak kata pun nak yang 3 panel..tup2 mak andam bagi yang 3 panel..apo nak dikato..terima saje..hehe..ni malam sebelum kenduri tu kot..bunga pahar pun belum letak lagi..
ni time bile aku pun tak sure..bunga pahar pun tak susun betul2 lagi..tp bagus jugak dapat pelamin besar mcm ni..banyak ruang...haha..
abaikan bahagian kaki pengantin perempuan yer..fokuskan pada keluasan pelamin..
time ni dah petang sangat dah..make up pun dah cair..tudung pun dh senget benget..lagi satu bukti dah petang sangat kan cube tengok pasu bunga pahar tu..bunga telur dah licin derrr...hehe..
ha..kan ramai boleh masuk dalam gambar tu..satu kampung boleh masuk..ni semua geng2 en asben datang jauh dari gombak..semangat diorang ni konvoi motor masuk ceruk hutan felda chini tu..

ok dah..panjang dah ni..penat aku nk bace balik..
jumpe lagi lps ni..

p/s : to xora, selamat pengantin baru esok yer..semoga majlis anda selamat semuanya dan berjalan lancar seperti yang dirancang...aminnn..

9 comments:

  1. cantik pelamin. baju oren pun cantik. sedang pikir kaler apa yg harus ku pilih,ehehehe.

    ReplyDelete
  2. linda ambik vendor mana ni? boleh share =) anzcis@yahoo.com =)

    ReplyDelete
  3. chantek plamin...simple but nice..hhehehe..ske33

    ReplyDelete
  4. cantiknye pelamin, nampak grand laa.. btw, congrats on your wedding!

    ReplyDelete
  5. hi dear:)
    sama la..
    cgg pun da 2 minggu kawen..

    so, macam mana life baru??
    hehehe

    ReplyDelete
  6. first of all "congratulation"..omputih derr...mukadimah dia aje.

    semoga kekal hingga syurga. sbb tu kita kena pandai cari duit..utk senangkan diri sendiri takyah nak buat pelamin sendiri..sub kat mak andam aje.

    anyway...cantik!!! macam mempelainya jugak.

    "SELAMAT PENGANTIN BARU"

    ReplyDelete
  7. Cantiklah pelamin tu,oren bajunya akak suka.

    ReplyDelete
  8. salam k.linda... Ya Allah macam mane hajar leh ketinggalan ketapi niiii...
    dah lame xde kesempatan jln2 rumah mber blog ni la dier... nak kado blk cite2 akak yg hajar dah terlepas... huhuhu...

    cantiknyer pelamin akak... pengantinnyer pun cantik & berseri2...

    anyway selamat pengantin baru akak & en as... semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa... Amin...

    ReplyDelete
  9. amboi oren kita.. pemyokomg holland ke?

    besar betul pelamin..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute