Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, October 26, 2010

Home » » dia terima nikahnya..:)

dia terima nikahnya..:)

salam..
tak tau nk start cerita kahwin dari mana..
kalau boleh nk cerita sekali gus..senang cerita..satu n3 je dah settle..tapi macam tak best pulak..aku try buat n3 satu persatu ekkk..so, jangan pulak ade yang muntah darah masuk blog ni nanti..cerita kawen tak habis2..hehehe..

semua gambar2 kahwin, bukan dari camera aku..ade yang aku cilok dr FB kengkawan, ade yang aku mintak ihsan simpati dr sepupu sepapat en As yg dtg time tu..hehe..yg dalam camera aku ade berape keping je..

untuk pengetahuan, majlis kahwin aku serba simple..takde malam berinai besar mahupun berinai kecik..takde makcik2 marhaban..takde majlis khatam al quran..bukan tak nak buat, tapi sebab ada masalah dgn masa dn kos, family aku buat yang perlu dan yang penting je..

rombongan lelaki sebanyak 17 bijik kereta bertolak selepas solat jumaat dalam pukul 3.30 ptg..masa en As call time tu aku tgh comot2 main dgn bunga telur..hehhe..mase tu kat umah aku bz giler..aku tak sempat pun nk tolong makcik2 kt luar rumah tu..yang mampu aku tolong tak lain tak bukan jadik AJK axion kt dapur..tu jelah..asal masuk dapur je, tgk sinki penuh..aku mmg tak boleh tgk sinki penuh ni..mulalah rajin nk basuh pinggan mangkuk periuk belanga..hehehe..at least nampak jugak muka pengantin kat dapur kan..hehe..

ok..elok2 lepas maghrib, rombongan lelaki pun sampai..nasib baik homestay dekat je dgn umah aku..diorg jalan kaki je dtg umah aku..yg lelaki join org masjid tahlil kat umah aku..
ha...mcm nilah lebih kurang..dekat je kan..nk berarak pun senang..dekat je..hehhe..

ok..cut it short..
sampai lah waktu yg ditunggu2..haha..
tempat cincin..tp cincin tak nampak pulak..
mas kahwin rm 111...
pengantin lelaki tgh bersiap di tepi padang..apakah?
en As muke ketat je..ni pengapit dia..Dido..
en As tgh berdebar2 tu..bile aku tanye balik tok kadi tu cakap ape dengan dia, dia kata tak ingat ape dah..mase tu dia rase macam terawang awangan je..ikut je ape tok kadi tu suruh buat..hehhe..abg..abg...
'aku terima nikah Maslinda binti Malek dengan maskahwin rm 111 tunai...'
alhamdulillah..dah sah jadi suami isteri..
hadiah dari suamiku..cewaaahhh..hehhe..sebentuk cincin dan seutas rantai tangan..
sepatutnye aku yang bagi hadiah sebab kitorg nikah pada hari jadi dia..hepi besday abg..
takpelah..dia dapat hadiah seberat 52kg hari tu..hahhhahaa...
bile aku tanye nk hadiah ape, dia kate takpayah..dia dah dapat hadiah seorg isteri pd hari lahir yg ke 27..syukur alhamdulillah..:D
ni selepas akad nikah..bukan main suke lagi tuh..gelak sampai tak nampak mate dah..mate dah la kecik cinonet..hehe..

ok..ni je dulu..sorry kalau kualiti gambar tak berapa clear..nk lagi clear, tunggu dr en OP..ok..
terima kasih sudi bace..daaa...:)

14 comments:

  1. bila nak tunjuk gambar perantin pompuan niiiiii


    .
    .

    ;D

    tak sabar nak kutuk



    muahahahaha

    ReplyDelete
  2. berat ko 52??


    .
    .

    .
    .

    awat aku nampak keding je aritu?? jeles ai tau

    hepi belated besday abang... :P

    ReplyDelete
  3. congratzzz, mase aku kawen pon berat aku macam tu 52kg.tp sekarang ni tidak lagi...:(

    dn sekarang tengah diet Telur...

    menjadik tak diet sihat ni?
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. selamat ulangtahun sayanggggg..errrr,jadi isteri kena byk sabar, byk godaan,hahahaha.

    legaaaaa,kata abg as lepas selesai akad nikah.

    ReplyDelete
  5. taniah....hihihi.....neves dah hlg...tp along ttp rock...tgn tuh asyik nak ketuk2 je pale or bdn org....hihihi...jgn mare...gagaga...

    ReplyDelete
  6. wah...da sah da..hehehhee...tniah3..moga bkekalan smpai akhir hyt..hehhee

    p/s: qiqi ni nntah ble nk jadinye.hehehe

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.

    tahniah.

    selamat menjalani kehidupan berumahtangga..

    ReplyDelete
  8. waaahh..swit nye...hehhehe...smoge bahagia hingga akhir hayat okai... =)))

    ReplyDelete
  9. tahniah ! xsabar nak tgk gmbar penuh =)

    ReplyDelete
  10. ehehe, x sabo nk nengok sambungan cite nyer :P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute