Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Saturday, October 30, 2010

Home » » kami pengantin oren..:)

kami pengantin oren..:)

salam..
selamat pagi..
dah sarapan ke korang2 ni..
pepagi dah merayap..hehehe..

meh nk tunjuk sikit gambar pengantin comot kaler oren ni..
ni gambar dari unofficial photographer yer..
aku kutip sana sikit..kutip sini sikit..kutip dr FB sikit..
masa tengah berarak ni..berbekas jugak la tangan en asben aku dok cengkam..
takut giler mase ni..rasa tak pijak tanah dah time ni..dengan nk kontrol jalan lagi..
maklum ler kasut mak andam tu kecik..size 7 kot..kaki aku size gajah..
kalau tak size 8, size 9..huhu..
mak andam kata tak nampak kasut kecik tu pasal terlindung ngan kain meleret aku tuh..
tapi dia suruh aku jalan elok2 time berarak tu..
giler takut terpeleot..tu yang aku cengkam tangan en asben kuat2 tu..
dengan harapan kalau terpeleot pun ade jugak lah tempat bergantung..haha..
ni tgh bersanding..en asben tak habis menyengih je..yang aku ni tak hilang2 lagi gabra..haha..
aku punya pengapit tu pengapit bidan terjun..nasib baik pakai sedondon dengan pengapit lelaki..yelah..BF dia jugak..hehe..aku punya pengapit, tak sampai lagi..apakah??
ni dah petang hari ni..muke pun dh berpeluh habis dah..make up dah cair..tp demi tak menghampakan tukang2 amik gambar, kami redho..hehehe...

oklah..jumpe lagi next n3..jgn muntah oren pulak ehh..hehehe...
daaa...:D

13 comments:

  1. wah..tema oren & hitam eh? nak gambar lagi plis..haha..muke tak malu mintak..

    ReplyDelete
  2. weiyhhh... aku masih menanti gambar yg perantin perempuannya sdg terSENYUM

    .
    .

    senyum letak kat mana??

    :P

    ReplyDelete
  3. weiyhhh... aku masih menanti gambar yg perantin perempuannya sdg terSENYUM

    .
    .

    senyum letak kat mana??

    :P

    ReplyDelete
  4. ye la..
    mana senyuam pengantin pompuan



    pengantin laki jgn ckp la.. bkn senyum lg.. sengeh dah.. hihihi!!!

    ReplyDelete
  5. hehehe... bestkan.. cm glamer sgt2 kan.. smuer org nak take pic ms tu.. hohohohoho..;P

    congrats leenda..:):) moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. aminnnn..:):)

    ReplyDelete
  6. wahhhh!!!! set oren... sy suke!!!!!!!!!!! suke69... hehehhe... comey2 (^^,) nice!!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute