Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, August 24, 2010

Home » » renung² kan...:)

renung² kan...:)

salam..
tadi baru lepas chat ngan adik aku yang no. 4 tu..
saje je tanye2 khabar kan..
lagipun dia tgh pregnant sekarang..
dah bape bulan ekkk..
ehh..ntahla aku pun tak sure..
hehhe..
hampeh nye along...

ok2..
cube korang tengok 'hasil' chat aku ngan dia tadi tu..
hah..tu dia ade cakap due 16/2 tahun depan..
makna nye sekarang ni dah berape bulan dah ekkk..
aku failed la bab kire² ni..

kisahnye..
dia pegi klinik pagi tadi..
monthly checkup agaknye..
pastu scan ape semua tulah..
aku mane tau doc buat ape lagi kt ibu mengandung ni..
belum ade experience lagi..
hehe..

pastu bile nak print hasil scan tu boleh plak kertas habis..
takpe lagi..
aku gelak2 jelah kan..
cuba baca yang aku dah petakkan dengan pen magic kaler merah tu..
baca n fahamkan ape yang doktor tu cube nak bagitau..
tu doktor yang cakap..
bukan aku yang cakap tau..
hehe..
renung² kan...

ni kalau adik aku yang no 2 bace mesti aku kene maki ni..
sebab dia pun keje kt hospital kerajaan jugak..

ok..tu je aku nak cerita..
tenkiu sudi bace sampai habis n3 merapu aku kali ni..
sekian..:D

12 comments:

  1. dah 4 bln prgnt..klinik kerajaan tgk tmpt gak..ada yg tip top..aku suke gi klink kerajaan..free..kalo private plak kena byr..nak check-up je dah bape..bersalin lg..mau mkn ribu2 tu..

    ReplyDelete
  2. since first baby, akak tak penah p any kjaan hospital.bukan sombong. tp tak sanggup menghadapinya

    ReplyDelete
  3. --> nard
    errrrr..no komen..:)

    --> kak gee
    betul..ikut nasib la..aku tak bleh nak kate ape la..sebab aku ade sorang lagi adik yg keje ngan spital kerajaan ni...hehhehe..

    --> kak yan
    hehhe...tp tulah..kene masyukkkkkk...:D

    ReplyDelete
  4. jangan risau...kerajaan dah bajet peruntukkan 15juta untuk hospital awam...

    harap bajet tue diguna sepenuhnya ke arah yang betul :)

    ReplyDelete
  5. --> mysarah
    doktor tu yang tak patut kan..hhehhe..

    ReplyDelete
  6. asstnt dktr tu lupa nk refill paper..
    hahahha!!

    ReplyDelete
  7. salam ramadhan 15

    hahaha... macam mana kertas bole abis lak...??

    singgah sini & follow uu jom kita tukar link

    ReplyDelete
  8. huhu... sebagai salah sorang warga KKM... saya rasa doktor tu dah salah info. XD

    consumables mcm paper for printing tu, kalo dah abis, die la yg kena mintak tukarkan yang baru. kalo die tak mintak, tahun depan pun belum tentu ada org nak tukar. -_-;;

    ade ke patut Dr tu ckp mcm tula hosp kerajaan. Aiii... malu sungguh. Yang die tu keje kerajaan ape. Die la salah sorang penyumbang imej yang tak baik.

    p/s: Sori emo plak... XD

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute