Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, August 3, 2010

Home » » kad kahwin...

kad kahwin...

salam..
selamat pagi kengkawan semua...
semalam dah citer pasal kursus kahwin kan..
ari ni nak citer pasal kad kahwin pulak..
dah pegi tempah dah..
tapi diorang belum email draft lagi kt aku..

aku pegi pagi sabtu tu ngan en As..
kul 10 kitorang dah terpacak kt showroom LH Creative tu..
giler semangat kan...
hehhe..bukan ape..sebab banyak sangat dlm blog b2b kate sini ramai orang..
so kitorang guna kelebihan yang ade la kan..
lagipun dekat je ngan umah...


malam sebelumnye tu pulak aku dok sorang2 dalam bilik melukis peta nak ke umah aku...
giler tension sorang2..
sebab en As nak peta tu dari EXIT tol Gambang...
senang katenye utk kengkawan dia nak datang dari KL ni..

masalahnye banyak kad2 kahwin kawan2 sekampung yang aku ade ni,diorang dah zoom peta..
maksudnye diorang buat peta kt kampung je...
takde yang dari KL ni..
ehhh...korang paham ke ni..
buat2 paham je lah ekk..

puas jugak lah aku pejam2 mate..
picit2 n kerut2 dahi nak mengingatkan balik ape landmark yang besar sepanjang highway pantai timur tu..
nasib baik aku ni penyimpan kad2 kahwin tegar..hehe..
so, boleh la dapat idea sikit...
pastu aku tiru je lah simbol2 yang berkaitan tu..

ni baru sebahagian je hasil ke 'sepah' an malam tu..
lukis2 aku koyak..
lukis2 aku keronyok..

dan inilah hasilnye...
ye..tau buruk benor lukisan aku...hihi..
yang penting peta aku tu ringkas tapi padat..
yeker...mintak2 diorang paham la kan..
peta yang ringkas tapi padat tu sebenarnye ambik mase 1 jam selepas EXIT tol Gambang...
takpelah nnt aku letak signage banyak2..
hehe...

gambar kad takde..
resit pun boleh kan..
bukti aku dah pegi tempah kad..
hehehe... D

9 comments:

  1. oh, ramai yang pergi kat LH ni, murah ke eh? rupanya dekat ja dengan umah lala jugak. kat setapak juga.

    ReplyDelete
  2. --> lala

    uitt...teringan lala goreng cili...meletop...hehhehe..

    ntah la..nk kate murah ke tak..lala kene tengok sendiri baru tau..service diorng ok..

    setapak kt mane...

    ReplyDelete
  3. wahh mmg kene buat map sdiri ek? Sya DIY kad kawin nti, cmne nk wat peta? paniknye... kalau letak gmbar google map je blh x? heheh..

    ReplyDelete
  4. wahhh cantik peta!!! fara pun tempah kat LH tp dah amik huhu gile cepat kan!

    ReplyDelete
  5. --> sya sakura

    ehhh..jgn la panik awak..amik je contoh2 kad pengantin2 yg dekat area rumah awak, pastu tiru je kt word..tu yg paling simple la..
    hehhe...

    ReplyDelete
  6. --> farah

    lagi cepat lagi bagus...senang..dah tak payah nak pikir2 lagi dah..
    kitorg sekarang ni risau jadik pa pe kt kad tu je..takut lambat pulak nk bagi2...uisshhhh..mintak simpang la kan...

    ReplyDelete
  7. ok bagus2 sudah tempah.

    i linked u ;)

    ReplyDelete
  8. salam..thniah..smoge bhgia slalu..aku doakn korang brjaya didik anak nnti sehingga jd muslim/muslimah sejati..amin..

    ReplyDelete
  9. kira hebat la tu ko punya peta. kot sesat pegi je lepak kat teluk cempedak :P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute