Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Sunday, August 1, 2010

Home » » cerita training....☺

cerita training....☺

salam..

hari ni nk citer pasal pegi training minggu lepas la..
kalau korang nak bace, bacelah ehh..
kalau tak nak bace, nak tengok gambar je pun boleh jugak...
takde paksaan di sini..
hehe..
first aid kit..baru tau first aid malaysia je ade minyak cap kapak...huhu...

memula kite citer pasal makanan la ehhh..
makanan boleh tahan sedap..
free lah katekan..hehe..
2nd day training - my breakfirst
2nd training - lunch..
ayam goreng tu sedap giler...
teringat ingat lagi kerangupan ayam itu..
huhu...
kak Bib suker dapat jadik org 1st dapat makan..heheh..
yang ni aku punyer...lallalalala...
ok..
dah abis bab makan2..
kite masuk bab seterusnye pulak ehh..
model of the day..2nd day ni boleh pakai tshirt je..sebab bnyak kene buat praktikal..hehhe..
aku suker...
gambar2 kt bawah ni agak ekstrem..
tapi aku dah kasi blur2 sikit..
harap2 takdelah yang pening2 lalat pulak tgk gambar ni ehh..
aku snap sikit je...
buat kenang kenangan...
vincent oi...ko kene masuk kelas lakonan lah...tgn ko yang luke, apsal pegang ko punye dada...mane yang sakit sebenarnye ni...hehhe..
alamak..jari makcik ni putus sudah...huhu...
tgk depan2 nampak macam real..haishhhh..kalau lah betul2, aku yg pengsan dulu kot..huhu..
ni team training aku..
seme nampak sempoi je..
sebab pakai tshirt..
padahal yang baris belakang sebelah kiri tu seme lecturer...
nampak macam budak2 je...
termasuk lah sorang yang pakai tudung tu...
hehe...
ade yang tanye..
macam mane training..
aku bagi 5/5 bintang..
highly recommended...
huhu...
sekian cerita bergambar utk hari ni...
trimas sudi bace...
yang tgk gambar saje tu pun trimas jugak...
:D

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute