Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Saturday, April 24, 2010

Home » » bakul kertas aku....

bakul kertas aku....

salam..
ni n3 auto publish..

maybe time korang bace ni aku dok tgh sibuk menggulung paper..
cisss..bajet mcm ramai je bace blog merapu aku ni...
sebenarnye dh lame stop buat..
bakul2 nye dh siap dah..
tinggal lagi tangkai je blum buat..
bkn tak nak buat, tp mcm susah je nk simpan lps siap..
nnt msti tangkai dia terpenyek2 kan..
aku agak2 je..
huhu..

so nye..
aku kene sambung la buat sampai siap..
mane boleh half way je..
takkan nk bagi bakul without tangkai ye tak..
lagipun lps ni mesti bnyk bende lagi aku kene buat..
mane nk syelek lagi..
mane nk buat hantaran lagi..
adehhh..bleh ke aku buat hantaran sendiri ni..
ntah ape la jadik nnt..
risau aku...

so, meh layan gambor2 bakul yg separa siap nih..
dah tak ingat berapa total bakul yg aku dh buat ari tuh..nk kire semula, cam malas je..

dulu...kt tepi dinding hall umah la bakul2 ni tersadai..buat semak je..tp skrg ni aku dh bungkus dlm plastik..pastu letak kt belakang pintu bilik aku..semak dalam bilik la pulak..so, kpd kazen ku..harap bersabar dgn keadaan bilik kite yg bersepah itteww..hehehhe..
dh ade beberape ketul yg dh siap bertangkai..yg dh syelek tu, contoh bakul yg aku tiru buat...muahahha..

oklah..nk gulung kertas ni...bye...:D

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute