Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, April 9, 2010

Home » » cerita dulu...:)

cerita dulu...:)

salam..
tetibe teringat satu kisah mase kt ofis lame...
camni..
dulu mase aku keje kt company buat cheque processing..
mknenye buat cek clearing la..
sape2 yg deposit cheque tu, kitorang process, pastu esoknye duit masuk dlm akuan korang..
cam tulah lebih kurang..

dulu...
adelah sorang mamat courier ni, asyik la dok kacau2 aku..
bukan la aku perasan ke ape..
aku pun pelik jgk ngan mamat ni.
lagi aku buat2 donno kt dia, lagi dia usik...
kadang2 bengang jgk aku..

satu hari tu..
dia mintak no phone aku..
aku pun ckp la cam ni..
lebih kurang cm nilah..

aku : tak boleh bagi..nnt husband marah..aku blum kawen lagi ok..
mamat tu : hurmmmm...cam nilah pompuan...lekas je bagitau dh kawen...padahal kalau org lelaki, walaupun dh kawen, selagi boleh cakap dia single...

moral of the story??
cerita ni takde kene mengena ngan sape2..kisah benar semata mata..

3 comments:

  1. hi leenda..hmm knp ek laki selalu cam tu huhu

    ReplyDelete
  2. ha'ah....

    org lelaki yg terang lg nyata dh kawin pun tak ngaku dia dah kawin... SENGAL betul....

    .
    .

    ReplyDelete
  3. -->farahfatihah

    tulah..kadang2 tak paham la ngan depa org laki ni..tak seme lelaki ye..jgn salah paham..:)

    -->KTS

    uiksss...marah nye ko..tp mase mamat tu ckp camtuh, sempat jgk terpikir bukan2..huhu..biaselah tu kan..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute