Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, April 2, 2010

Home » » n3 campur²...

n3 campur²...

salam..
memula skali nk thans to dNa coz bagi award kt aku baru2 ni..
dNa, tak tau nk forward kt sape award tu, tu yg takde n3 pasal award tu..takpekan...

kalau ikutkan bnyk bende aku nk rapukan kt blog aku ni..
mcm2 aku nk citer..
tp disebabkan mcm2 bende dlm pikiran aku skrg ni,
jadiknye tak tau nk mula dari mane..
huhu..

tp yg pentingnye esok aku ngan en As nk balik kampung aku nun jauh di sana...
haha..
kete dh antar service dah..
antar kt adik sedara en As je..
dapat harge sedare...
aku suke sbb bleh save kt situ..

esok gerak dlm pukul 9 or 10 pagi..
brkfast dulu, pastu terus gerak..

bnyk agenda ni..
nk jumpe mak andam..nk amik ukuran badan...
nk antar balik kain langsir ngan kain2 pasang yg aku dh beli kt adik badik aku nih..
nk antar jahit kt mak kawan aku ni...
kelly...aku mntak tolong mak ko jahitkan ekk...

for info, baju2 kurung aku seme mak kelly ni yg buatkan..
pendek kate seme adik badik aku antar kt mak dia jelah..
siap dah ade ukuran dah..
mak aku antar jahit langsir pun kt mak dia..
mmg oklah servis mak dia ni..
thumb up kt mak ko..heheh...
ehh..ape aku dh melalut ni..
ni le jadiknye kalau otak pikir bnyak bende...

ohhhh...lupe...
ade lagi misi penting bali kampung ni...
nk pegi tengok kawan baik aku..
cikgu Aen dh selamat bersalin ari tuh...
dpt baby girl..kalau tak salah name anak dia Nur Danisa Irdina..
uihhh...sedap sungguh nama anak ko...heheh...

oklah..sekian hasil merapu meraban utk ari ni..time kasih sbb sudi layannnn...:)

**sekadar gmbar hiasan dr pkcik gugel**

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute