Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, October 23, 2012

Home » , » jenjalan makan angin..

jenjalan makan angin..

bukan aku yang pergi..haha..

2 minggu lepas, kakak ipar aku pergi jenjalan makan angin..
pergi dengan biras aku..husband dia lah kan..
honeymoon sekali..

best giler alahai..
aku tengok gambar pun terasa ke'best'an nya..hehe..


































kan kan..best kan..cilok gambor kat FB kak lang..
hai kak lang..hehe..
aisehhh..dalam banyak2 gambor, yang ni rase macam comeii sekali..haha..
sebelah tu patung..ni kat London kot..
kalau ikutkan, banyak lagi gambor..
tapi takkan semua aku nak cilok kan..
bukan aku yang pergi sana..
kalau aku yang pergi, siap jadi sinetron lah aku update..
huhu..over..

kelmarin, kak lang dgn abg Ed datang umah..
nak hantar ole2..siap hantar tu..terima kasih banyak..:)
kacak sungguh..
ni untuk anak bujang aku tu ha..
aduhaiii..bertuah la..abah dgn mummy tak mampu nak beli kasut cecah ratus2 ni..
rm50 pun dah rase mahal sangat..huhu..
sandal mummy pun tak pernah lebih dari tigapuluhhinggit.sekian.
tak tau bila boleh pakai tu..sebab kasut tu size 4, sekarang Asyraf baru pakai size 2..

abah dapat macam keychain dari Amsterdam..
boleh lah gantung kunci kereta..
mummy dapat jugak..hehe..


















selipar tido..eh, betul ke panggil selipar tido?haha
tengok lah budak kecik tu..sibuk betul la..

kak lang kate, Mothercare London sekarang ada sale..
product Philips Avent tengah sale giler2..tapi dah banyak habis stock..
kak lang sempat rembat philips avent newborn starter set dengan harga tak sampai seratus duit malaysia pun..kat sini harga nak dekat rm200 jugak kan..

kak lang nak buat tangkal kan? hehe..
mudah mudahan ade rezeki for both of u..aminnnn..
mana tau..baby made in Paris...hehehe...
larikkkkk...

8 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute