Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, August 21, 2014

Home » , » kenapa letak nama bunga?

kenapa letak nama bunga?

Assalamualaikum..

Kenapa aku letak nama BUNGA?
pastu, dalam banyak² bunga kenapa pilih DAHLIA?
hurmmm..ntah la..
aku takde jawapan untuk soalan tu..

yang aku tau, nama DAHLIA ni memang sebelum aku pregnant lagi aku dah cakap dengan asben..
nanti kalau dapat anak perempuan, aku nak letak DAHLIA..
asben aku macam biasa..
setuju aje..yelah..bukan nama tak elok kan..
nama bunga je kot..lagipun masa tu dia ingat aku main² je..hihi..




















saje letak print screen ni..hihi..

lagipun nama perempuan yang best, sedap sebutannya kebanyakkan adik², sepupu sepapat & kawan kawan rapat dah guna..huhu
kalau boleh, takmo la sama..
nak la yang lain sikit..
ade sikit poyo di situ..maafkan saya..hihi
kang aku bubuh nama bombastik2 sangat kang, ade yang maki kecam pulak..
baiklah aku down to earth jelah..hehek..

nak dijadikan cerita, Allah bagi rezeki mengandung lagi sekali..
pastu pulak, lepas scan 3d 4d katenya baby girl..
terussss hari tu jugak aku start panggil Dahlia..

contoh kalau nak beli baju ke ape ke..
mesti tanya, abg, bila kite nak pegi beli baju Dahlia ni..
kalau gaduh pun cakap, abg dah tak sayang mami, Asyraf dengan Dahlia ke..
kire konfident giler ni..
tak caye, tanya asben aku..hahahaha
nasib baik betul yang keluar nya girl..Alhamdulillah..



























gambar ulang tayang..
nilah dia cik bunga DAHLIA mami..

HANIS DAHLIA..
Hanis tu Tok Ma dia yang pilih..
aku suruh mak aku pilih antara Hani Dahlia or Hanis Dahlia..
mak aku kate Hanis Dahlia bunyi macam lembut sikit..
aku ok je mana²..janji ada Dahlia tu..hihi

oklah..sekian saje explaination saya mengenai pertanyaan kenapa letak nama bunga?
kenapa bukan nama burung ke, nama planet ke?
terima kasih sudi singgah bace..
jumpe lagi..
bye..:)



7 comments:

  1. nama2 sedap kawan2 dah pakai..ihikkk
    ateee aunt su nak letak nama apa dahlia
    dahlia la tolong pk kan nnt ya :-)

    ReplyDelete
  2. kwn keja pon letak nama anak dia dahlia tp x pasti nama depan apa.mcm sdp ja sebut nama2 bunga :)

    ReplyDelete
  3. sedap dh nama tu, lembut je bunyinya.. kwn sy, adik beradik nama bunga, murni dahlia, sukma cempaka, puspa melati.. kena la dgn rupe, cantik² belaka..

    ReplyDelete
  4. hehe,,, seronok baca part part baby ni... nak curik idea k.. nak update kat blog juga pasal nama my little one.. hehe

    comel dahlia ni... kim salam cium kat dia k... hihi

    ReplyDelete
  5. Sama mcm budak opis..anak dia nama orked

    ReplyDelete
  6. hahaha nama planet tu yang menahan tu :P

    Dahlia memang sedap nyum nyum :)

    ReplyDelete
  7. ok la tu ...aku ade sorg kawan nama die BUNGA ROSMAIDA
    haaaaaaaa manis orgnya tau ....bunga ros lagi

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute