Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, August 12, 2014

Home » , , , , » 24 jam pakai headband ke?

24 jam pakai headband ke?

Assalamualaikum..

We refer to above matter...ehh ehh salah salah..
berdasarkan tajuk yang diberi,
Dahlia ni pakai headband 24 jam ke?
jawapan nya, mestilah tak..
aje giler nye pakai headband 24 jam kan..
aku pun idoklah giler nak buh headband tu 24jam kat kepala dia..
adeh dehh dehhhh...

ye, aku tau korang amik kisah pasal Dahlia..
takut kepala dia berlekuk kalau asyik pakaikan headband kan..
terima kasih atas ke 'caring' ngan anda tu..

meh sini nak cerita..
al kisahnya, aku takdelah pakai kan HB setiap masa kt Dahlia tu..
acah2 masa nak amik gambar je pun..
kat umah, takde maknenya nak pakai HB bagai..
takkan la nak tido pun pakai HB pulak kan..ko dah kenapa..
sesapa yang rapat dgn aku tau la mcm mana kan..
saje je eksyen eksyen nak amik gambar, kite pakaikan la HB tu kan..
nampak lah omeiii sikit..hihi..

lagipun, masa aku tempah HB Dahlia ni, memang aku dah request awal2 kat owner Qaisara Headband tu..
mintak akak tu buat size besor sikit..
dan memang betul Kak Lina buat size besar..
so, aku jahit la sikit kat tali tu..buat size kepala Dahlia..tu pun aku saje buat longgar..
memang kadang2 sampai turun ke mata dah HB tu..
dah jadik goggle pun..
heheheh..

koleksi HB Dahlia tak banyak mana pun..
asyiklah dok ulang pakai mana yang ade tu..
tengah berkire kire nak order lagi ni..
tapi nak order yang bunga kecik2 pulak..
sekarang ni semua bunga besar2..dah sama besar dgn kepala aku tengok..adehhh..

ni aku tempek gambar2 Dahlia pakai HB..
semua copy dari IG je..






















anak dara belum mandi..saje test pakai HB dulu..snap sekeping dua, ok dah jom mandi..hihi..




ni time pagi raya hari tu..berdondon dondon lah kononnya..
besor 'torchlight' awak yer..hihi

eceh eceh eceh..konon ayu lah posing gitu..tampo kang..

ehh ade jugak gambar asyraf yer..ni 2 beradik nak pergi beraya ke Sg. Choh hari tu..
berdondon dondon kaler merah..

ni last week pergi ikut rombongan meminang sekali bertunang Pak Long diorang..
abang ipar aku lah tu..
pakai HB ulang tayang je..ape ade hal..
bukan nya anak retis tak boleh pakai ulang tayang kan..

pastu kan pastu kan..
dah alang alang ni kan..hahahahahaha..gelak besor dah ni..
aku nak mintak jasa baik korang semua yang tengah dok bace ni kan..
kot2 ade yang berkelapangan barang seminit dua, boleh lah kirenya tolong LIKE gambar cik bunga ni..
al kisahnya, aku pun tak tau owner Qaisara Headband ni nak buat contest mari beraya bersama Qaisara Headband ni..
tapi aku memang ade la tag FB bila Dahlia pakai HB tu..huhu..
tup2 owner masukkan gambar cik bunga..
maka marilah kite memeriahkan contest tersebut..
saje suka2 kan..
kalau ikutkan segan ni, memang lah segan hoiii nk melobi undi, nak kempen bagai..
I is pemalu..hukhukhuk..
tapi takpelah..support menyapot kekdahnya..


ni lah gambar cik bunga yang aku pilih untuk contest tu..
sebab apa pilih yang ni? sebab yang ni je gambar paling clear..
yang lain semua kelabu asap..tau jelah kalau upload kat IG tu kan..edit sana sini, ntah ape jadiknya..huhu

kalau korang free, boleh la klik LIKE kat gambar ni yer..
kite saja suka suka je tau..menang ke tak, lain cerita..

oklah..sekian entry di pagi yang sejuk ni..
mekasih sudi singgah bace yer..
jumpe lagi..
bye..:)


7 comments:

  1. Aku dolu anak demam dok umah ingus meleleh pon aku pakaikan headband leenda. Kesah hape aku org kate nanti kepala lekuk. Hahahahaha bukan pakai ketat2 pon. Holoh2..

    ReplyDelete
  2. pakai headband kepala berlekuk ke??ish2...pelik gak kan...comel la dahlia pakai headband munge besar....heheh...

    ReplyDelete
  3. airis dulu masa baby apaknya tak bagi pakai...takut kepala anak tak selesa la...berbekas la...apa la...tapi kdg2 daku curi2 pakaikan gak...ahaha

    ReplyDelete
  4. haishhhh.. berlekuk la sgt kan.. comel je HB bunga besar ni.. lama x beli HB dah..

    ReplyDelete
  5. Harap dahlia menang ye..
    Cantik dahlia punya koleksi HB..
    Dulu zaman yaya dh mula ada HB ni tp semua ketat2 je..huhu

    ReplyDelete
  6. Done..! Moga2 dahlia menang..
    Pedulikan je..anak kite kan hihihi...

    ReplyDelete
  7. Syoknya ada anak dara..boleh melawa

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute