Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, June 17, 2014

Home » » Siapa yang cari?

Siapa yang cari?

Assalamualaikum..

Lari sikit dari topik anak anak..
Asyik citer pasal anak anak je macamkan aku sorang ade anak..hoho..

Tadi saje bukak website Nuffnang..setelah sekian lame tak tengok ape dah jadik dengan Nuffnang aku tu..
Belek sana belek sini, bukak keywords jumpe lah ni..
Hahaha..baik ngaku sape yang cari ni weiii...
Lawak la korang ni..

Abang bomba yang hensem tiada di sini yer..harap maklum

Yang ade kt blog sekadar di pinggiran aku ni cume abang botak yang hensem yakni en asben saye je..
Alaaa...kasi chance la aku puji asben sendiri hensem..
Nak tunggu korang cakap en asben aku hensem, memang lambat lagi lah kan..
Hensem ke?? Huhu..

Atau mungkin abang bomba yang search keyword ni tak..
Dengan harapan akan muncul wajah hensem beliau..kihkihkih..

Oklah..stop dulu sebelum lagi banyak aku meraban..
Mekasih sudi singgah bace yer..
Jumpe lagi..bye..:)


6 comments:

  1. ahahaha.. abg bomba?

    ReplyDelete
  2. ahhahaa...ade jugak yang mengoogle benda2 mcm ni

    ReplyDelete
  3. hahahaha apakah ini? mengapakah begini? tak ada pulak ciri ciri bomba ke penyelamat ke disini :P

    ReplyDelete
  4. neeno..neeno... abg bomba....

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute