Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, June 25, 2014

Home » » Selesai sudah 40 hari

Selesai sudah 40 hari

Assalamualaikum..

Alamak..macam dah lama tak update blog sekadar di pinggiran ni..
Bz kekdahnya..kalau tak bz pun, idea nak merapu tak datang..
Macam aku post kat FB ari tu, masa mandi, masa makan ade je idea mencurah curah..
Bila  bukak je dashboard nak tulis entry, idea ntah terbang ke mana..hoho..
Tapi still ade hati nak tukar ke dot com..kahkahkah..

Oklah, berbalik pada tajuk, aku dah habis pantang ari Ahad lepas..
Aku pantang 40 hari je..ikut orang jugak..ade yang pantang 44 hari..ade yang 45 hari..
Semestinya aku pilih yang paling singkat..kalau ade pantang 20 hari pun aku pilih yang itu..hahah..

Kebetulan en asben balik kampung datang jenguk anak2 isteri minggu lepas..
Dapat la dia tengok anak dara dia dibotakkan..takde majlis grand pun..
Takde makcik makcik marhaban..takde khemah..kambing golek juga tiade..
#bajetketat.. Hahhaha
Just panggil tok bidan yang mengurut aku hari tu je..
Pastu mak aku buat pulut kuning dgn rendang ayam bagi kat jiran jiran terdekat je..


Gambar kecik lah pulak..ape kena ntah Ipad aku ni..
Tak boleh nak besarkan image..nyampah betul..
Tok bidan kata rambut Dahlia lebat..
Spesis rambut Asyraf jugak lah ni..rambut halus lembut..
Raya ni botaklah awak yer Dahlia..
Takpe2..nanti mami beli headband sepasu bunga letak atas kepala..hehe..

Dah nak siap dah..memula elok je tak nangis..
Lepas tu, nangis tak ingat donia..
Nak masukkan video IG pun tak boleh guna Ipad ni..
Double menyampah..
Kot ade yang nak tengok boleh search IG aku ekk..
Leenda Asyura


Taraaaaa..hasil setelah dibotakkan..dah tumbuh bunga sepasu..kahkah..
Sekali tengok dah macam torchlight orang nak pergi menoreh tu..hehe..

Oklah..nak publish dah ni..
Dari pagi start type tajuk, baru ni dapat publish..

Mekasih yer sudi singgah bace..
Jumpe lagi..bye..:)



5 comments:

  1. Hr tu botakkan Aqil pon cmtu.xda marhaban sgala.just botakkan, wt pulut kuning kasi jiran n bdk2 tahfiz soh depa baca yassin n doa slamat.pstu wt belah mulut dgn kurma n air zam2.tu pon mak bidan yg urut tu jugak yg buat

    ReplyDelete
  2. comey sepasu bunga mami awk letak dahlia.....merah merelip :)

    ReplyDelete
  3. nasib lah aunty friend ngan mama awak kat fb.boleh tgk dulu dahlia oiii! hehe.

    ReplyDelete
  4. Ko kan Linda, janganlah komen toslite pula kek anak dare tu, cantik ape...saya suka tengok. belum sepasu lagi tu Lin, baru sekuntum...ape pon selamat berpuasa (kalau diizinkanlah) and selamat merdeka yer. Hehehe...

    ReplyDelete
  5. comeynyeee......hai salam ramadhan...salam perkenalan jom singgah n follow ayu http://qaysaasupplement.blogspot.com/

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute