Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, April 29, 2014

Home » , , , , » Gojes couple pillow from SCISSOR AND BUTTON

Gojes couple pillow from SCISSOR AND BUTTON

Assalamualaikum..

Hari ni nak clear kan draft yang dah lama terperuk kat dashboard tu..
kesian betul..disebabkan sifat sifat setan penuh dalam diri ni, habis semua tergendala..
syuhhhh setan pegi main jauh jauh...

meh kite mulakan dengan couple pillow yang gojes ni..
eh, pada pandangan mate aku dah habis gojes dah ni..
ni sebenarnya aku order untuk jadikan present masa one of my best friend kawen ari tu..
ari tu maknenya ariiii tuuuuuu..duluuuu...lamaaaa dahhhh..
hahahahah..aku pun sebenarnya lupe dah bile dia kawen..adoyaiiii..
sebab aku dah pening nak bagi present ape..
kebetulan ade sorang geng gojes yang gonjeng ni pandai jahit jahit ni..
so, aku terus order je dgn dia..
senang kan? huhuhu..



order dengan Mimi maknya dak Rafif..
BLOG dia..
IG dia..

boleh lah pergi ushar2 cuci mate dan cuci poket sekali..
sekarang ni dia tengah busy melukis pulak..
lukis ape? haaa lelaju pegi terjah IG dia..
aku ni sabor je menahan diri dari order bantal yang dia lukis tu..
sebab aku tau tu semua kehendak bukan nya keperluan..kahkahkah..
haaa nampak tak ayat cover tu..
padahal duit yang ade ni, simpan standby nak sambut orang baru nanti..
haiii baby D..hihihi..

ni lepas dia post gambor bantal kat IG..
nyaris nyaris aku tak jadik nak buat hadiah untuk pengantin..
hahaha..dasarrrrr..

fuhhhh lega rase hati dapat jugak aku siapkan entry ni sebelum bersalin..
lepas ni, mesti lah busy nak update pasal adik baby pulak kan...
KOTTTTT nyelahhhh..hekhekhek..

oklah..mekasih yer sudi singgah bace..
jumpe lagi..bye..:)


8 comments:

  1. wah..kasi adiah lagi weh..murah ati makyong nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau nak bagi hadiah ape dah ciknaa..kebetulan mak rafif tu ade, ku guna khidmat dia..haahhaha..
      mekasih yer mak..:)

      Delete
  2. cantik kan...kalau custom made buat nama pengantin pun ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa mmg hajat nya memula gitulah..tp sbb tak tau nama pengantin lelaki, tu yang tukar jadik gini..hihi..

      Delete
  3. leenda, daku pun order sebijik camni utk member, kes xtau nama pengantin laki gak hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha.
    amboi kemian dari nak bagi hadiah terus takjadi.
    kihkihkih!

    ReplyDelete
  5. kemain bukan kemian.
    hamboi typo pon terkuo bahse sanskrit ni.
    >.<

    ReplyDelete
  6. hahaha kan kan.rara pon selalu gitu.dh beli.agak agak comei,mst mcm rasa,eh boleh x kalau x jd bg hadiah.hahaha

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute