Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, April 8, 2014

Home » , , » Bedding set untuk adik baby

Bedding set untuk adik baby

Assalamualaikum..

Baaa cakkk...hahaha..
bertemu lagi kite pada hari ini..
Alhamdulillah masih di beri kesihatan yang baik..
walaupun dah rupe penguin bile berjalan..hihi..

ok2..back to the topic..ecehhh..
meh nak update serba sikit pasal bedding utk adik baby..
sayang kalau tak berupdate..
dah lama dapat ni..
macam biase aku tempah kat akak ni..
memang dari dulu pun tempah dengan dia je..
walaupun jauhhhhh nun kat utara sana..

pendek kate, dari asyraf belum lahir, sampai dah 2,3 kali tukar sarung bantal busuk yang dia bawak ke hulu ke hilir tu memang tempah dengan akak ni la..
servis bagi aku tip top..
ade masalah teknikal sikit2 tu biaselah kan..
aku pun bukan cerewet sangat pun..


comeiii ke tidokkkk?
takpelah..yang penting comel pada mata mami ye dikk..
eh, ni sapa nak tido atas ni nih? hehe..

kalau Asyraf dulu, aku tempah corak Hello Kitty, bajet kongkonon gegirl kan..
sekali Asyraf yang keluar..
kali ni tempah corak Car + love2 gitu..
bantal peluk, bantal kepala dgn bantal karipap tu semua yang baru..
tilam je pakai yang Asyraf punya..
sebab still ok sesangat lagi..
tebal lagi..sbb asyraf dulu guna sampai umur 6 bulan je kot..
pastu dah tak muat dah..huhu..
so, turunkan kat adik lah pulak kan..
turun temurun kekdahnya..

pastu alang2 aku order sekali barut dengan bedung..
saje buat tambah2..
tak lupe tuam perut baby tu..
pun saje buat tambah..masa Asyraf dulu tak beli ponnn..huhu..

dan pastu lagi, dah macam kewajipan pulak, mesti nak selit beli untuk Asyraf jugak..
aku order bantal kepala utk size budak 2 tahun..
kalau beli apa2 utk adik, setakat ni tak pernah lupe lagi beli utk Asyraf..huhu..
kalau tak beli ape2 kt dia, rase lain macam hoiii..
susah nk describe..

so, pada sesapa yang tgh mencari tilam bantal kekabu, barut bedung boleh la singgah ke FB akak ni..

sekian, wassalamu..
mekasih sudi singgah bace yer..
bye..:)


10 comments:

  1. alahai comeynye bantal asyraf tu :)

    ReplyDelete
  2. mcm bkenan la plak.stgi nk try siggah tgk la kt fb

    ReplyDelete
  3. cantik.. kite tak tempah pun,beli murah aje tak mampu nk order :)

    ReplyDelete
  4. ehhhh...sama ngan set bedding hana la :) keta + luv :D

    ReplyDelete
  5. cutenyer...Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik ye...

    ReplyDelete
  6. Salam Asleenda,

    Lama betul tak jenguk sini. ME dalam misi mencari rakan-rakan blogger semasa aktif dulu...

    Selamat bertemu kembali :)

    ReplyDelete
  7. Comel r..za ni darwish dh nk 7bln pn rsa mcm nk beli set tilam lg..sbb grm..huhu..

    ReplyDelete
  8. Tengok bedding set mu ni buat ku teringin nak ad baby nak prepare bnd2 ni smua. Ms arissa dlu x beli pun bedding set sbb beranak ny kt swak. Kisah pulak ku nak mengangkut sgla brg. Huhu. So bila dh smpai smnnjung balik arissa pn cm dh besar. Pakai toto sajo. Luas. =P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute