Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, December 6, 2012

Home » » entry pecah blog

entry pecah blog

Assalamualaikum..

fuhhhh..bergetar jiwa raga nak tunggu blog siap..
rasa macam tak lengkap hidup ni..haha..poyo..
ok ke tidokkk template blog baru ni..
sebenarnya aku nak tukar coloum tu je..
template blog sebelum ni kan 3 coloum..
tak puas aku nak tepek gambor..
kecik sangat..
tu yang tukar jadik 2 coloum tu..
last2 terus tukar design baru..
hehe..jadik macam ni..huhu..
nak jugak aku enterprame jadik header..hehe..
gasak lah kan..

nanti kalau aku boring2 dengan template ni, tukar yang lain pulak..
murah je..RM10 je pun..ecehhh cakap macam banyak sangat duit aku kan..
pangggg kang..
aku tempah kat SINI..

bila dah private blog ni kan, baru lah tau rupenya ade kawan2 kat FB pun dok bace blog cincai boncai aku ni..hikhikhik..siap PM tanya lagi tu..
takpe..aku tak kisah pun..
rasa macam tak percaya pun ye jugak..
rupenya ade yang dok stalker blog merah aku tu..hehe..
terima kasih yer korang2 yang suke baca entry merapu aku yang hari2 dok tayang gambar anak bujang aku tu..

oklah..dengan ini saya (tetibe saya) merasmikan blog design baru dengan sekeping gambor..



































kan dah kate..takde gambor artis dalam blog aku ni..
ok bai..:)

12 comments:

  1. aik, kompius tadi ingat blog sue.. hehe. amboi asrap, kemain sengeh siap slimpang kaki yu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal..dot dot macam Sue pulak..huhu..
      bos kecik mmg mcm gitu..sengih gataiiii..

      Delete
  2. Replies
    1. time senyum je comel tu..
      time ngamuk sakan?
      huwaaaaa..mummy nangis dulu..hukhuk..

      Delete
  3. Replies
    1. gigi kapak jarang..pastu mcm nk senget sikit dah tu..pacifier punya angkara..huhu..

      Delete
  4. kena baca blog leen da sbb nak tgk asyraf...rindu budak tecik ni...

    ReplyDelete
  5. budak tecik tayang gigi kapak jarang hihihi...cute jer...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute