Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, December 14, 2012

Home » » check up 11 bulan

check up 11 bulan

assalamualaikum..
hari ni nak update pasal checkup Asyraf semalam..
semalam aku keja halfday..
lepas lunch, aku balik umah dulu..mandi, tukar pakai seluar dgn tshirt je..
tak mampu aku nak dukung Asyraf yang kemain lasak dengan baju kurung..
takut lerlucut ke bawah pulak nanti..hehe..
pastu baru pick up Asyraf kat umah pengasuh..

sampai KKIA Gombak Setia pukul 2.15pm..
kemain ramai orang hoiii..aku dapat no 3095..
masa tu no terkini baru 3070..huhu..
dah canggih sikit la KKIA dah ade sistem nombor giliran kan..
kalau dulu dulu pakai nombor kertas selit kat buku je..

Asyraf adalah hyperactive masa kat klinik semalam..
sebab masa aku ambik kat umah pengasuh tu, dia baru bangun tido, dah siap mandi cuma tunggu aku amik je..badan dah segar kan..

ni lepas setengah jam menunggu..
dia dah menguap sakan dah..
pastu taknak aku pegang..nak duduk sendiri atas kerusi..
kalau dah pandai duduk sendiri, takpelah jugak..
pastu dok sengih sengih kat kakak yang dok kat belakang aku..
sabo jek..
dia dah start engine dah ni..huwaaaa..
serious letih giler aku melayan peel anak bertuah ni sorang2 semalam..
sebab dia dah biase lepas bebas dalam umah..
ni sejam lebih aku pegang dia kan..memang lah kawan tu marah..huhu..

hasil checkup 11 bulan semalam..

berat : 9.8 kg
tinngi : 76 cm

pastu nurse kate, ok, Asyraf, jumpe lagi masa birthday awak bulan depan ye..
ade hadiah..
mummy kata, hadiah jarum..hehe..


6 comments:

  1. oh klenek tu memang ramei! tak menahan weh kalo anak meragam.. hoho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ye betul lah ciknaa..
      ehemmm..dengarnya ade berita baik ciknaa kan..hehe..
      selamat ulang alik ke KKIA lagi yer..
      pastu kite pun nak menyusul jugak nnt..hehhe..

      Delete
  2. hihihihi...last bawak sendiri anak pergi check up masa dia 6 bulan...rindu nak bawak lagi...sekarang ayahnya jer yang bawa.. :)

    ReplyDelete
  3. amboi takut nyer dengar dapat hadiah jarum bulan depan. hehehe..

    ReplyDelete
  4. heheh..same macam qaleef..tak reti dok diam..letih...:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute