Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, April 5, 2012

Home » » tiada pewaris...

tiada pewaris...

assalamualaikum..

ehhh..bukan aku dgn en asben yang takde pewaris..
tu 'anak anak' aku yang ramai kat bawah ni..
hehe..
ate, dapat anak lelaki..takkan nak bagi main bebear pulak kan..
en asben tak kasi..

act, semua 'anak anak' aku ni aku dah bungkus semua masuk dalam beg plastik besar sebelum aku bersalin dulu..
masa tu 'anak anak' aku ni baru mandi..
konon² lepas baby lahir, boleh la bagi kan..
sekali, keluar Asyraf daaa..
maka, terus la bertapa dalam plastik besar tu wahai 'anak anak' ku sekalian..huhu..



















bear besar tu antara hadiah kawen yang aku dapat..sabo je..
chipmunk tu je yang aku still guna sekarang ni..wat golek² depan TV..


















Hello Kitty tu sebenarnya kakak ipar aku punya..
dia tak mo, so mak mentua bagi kat aku..huhu..
setakat ni belum ada pewaris lagi..
setakat ni lah..hahha..

'anak anak' ku..
damai lah engkau dalam beg plastik besar itu..
hehe..

sekian..time kasih..:)

7 comments:

  1. alolo... insya Allah pasni mesti ada pewarisnya tu.

    ReplyDelete
  2. mak aiii byk nye...mesti wangi br pas basuh hehehehe...bak sini satu bleh??ekekeke (",)

    ReplyDelete
  3. x pe...lepas ni dapat kat adik asyraf sume "anak-anak" tu...ngeeee... :)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute