Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, January 2, 2012

Home » » Update: belum bersalin lagi ni..:)

Update: belum bersalin lagi ni..:)

Assalamualaikum..
kiranya ni 1st entry aku untuk tahun 2012..
malas aku nak tanya apa azam korang untuk tahun ni..
sebab aku pun tak tau apa azam aku untuk tahun ni..hehe..
yang ada dalam kepala aku sekarang ni, tengah dok pikir biler lah si kecik dalam perut ni nak keluar..hehe..
dalam pada tak sabar nak jumpe baby kecik, takut pun ada jugak..

yer..aku belum bersalin lagi..
tapi sekarang dah start cuti kat kampung sambil meniti hari detik demi detik..hehe..
hari ni last en asben ada kt kampung aku ni..
petang ni dah nak balik KL semula..
en asben balik KL dengan adik aku yang nak pergi register sambung belajar kat Kolej Sains Kesihatan Bersekutu, Sg. Buloh esok..
adik lelaki aku dapat study nurse..hehe..
jadi rebutan male nurse lah nanti..InsyaAllah..

tinggal lah aku kat kampung ni..
sambil doa moga baby kecik keluar bila en asben dah balik kampung semula nanti..Amin...

tu jelah kot update untuk hari ni..
sekarang tak boleh duduk lama lama sangat..dah tak selesa...
baby tengah aktif ni..
tengah mengeras sampai senget senget perut aku ni..adoiiii...
esok esok aku update lagi yer..InsyaAllah..:)

7 comments:

  1. insyaAllah selamat nanti akak... ^_^

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya dipermudahkan olehNya :)

    ReplyDelete
  3. Hehehe... Menghitung hari dh ye.... InsyaAllah... Baik2 aje...

    ReplyDelete
  4. Dah sarat benar nampaknya tu..Semoga selamat bersalin nanti ye..Insyaallah!

    ReplyDelete
  5. yuhuuuuuuuuuu!

    dah selamat bersalin ke belum ni

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute