Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, June 6, 2011

Home » » Pemenang asleenda simple mimple GA adalah...

Pemenang asleenda simple mimple GA adalah...

ok..
kat bawah ni ada 3 nama yang bertuah dalam GA aku..
aku guna Random je..

peserta pertama yang bertuah...

peserta bertuah kedua..

peserta ketiga yang bertuah..


kepada 3 nama yang disebut di atas, boleh lah email talian talipon yang anda guna yer..
email ke alamat di bawah

leenda.as@gmail.com

kepada yang tak bertuah, cube lagi lain kali yer..
apa² pun, terima kasih kepada semua yang dah join GA aku ni..
kepada yang tak jemu² join GA aku, terima kasih banyak²..
korang memang best..:)

22 comments:

  1. tahniah kpd sumer pemenang...

    kdng teringin nak join contest2 ni tp tu la asyik xde mase jer... huuuu... :(

    ReplyDelete
  2. tahniah...
    xda rezeki nk wt cm ne...;(

    ReplyDelete
  3. suka suka suka.. first time menang... thanks pada penganjur... :)

    ReplyDelete
  4. tahniah semua..
    wa tak sempat joint hrtu. kepenatan blk bercuti... huhuhu!!!

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd para penenang opss pemenang hehehhe

    ReplyDelete
  6. sekali lagi, aku tak menang!!

    :D

    ReplyDelete
  7. tahniah pd pemenang!
    hee..ble la nak btuah nie..haha

    ReplyDelete
  8. thnks akak...
    cik lynn dh sent...=)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute