Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, June 3, 2011

Home » » asleenda simple mimple giveaway - CLOSED

asleenda simple mimple giveaway - CLOSED

dengan segala hormatnya asleenda simple mimple GA di TUTUP..
terima kasih banyak banyak kepada semua yang dah join GA ni..
aku betul betul tak sangka ramai yang join GA ni..
sebab hadiah pun simple je..
korang semua memang best lah..
aku nak cari 3 nama yang bertuah untuk menang top up..

kalau sempat, aku umumkan pemenang hari ni yer..
kalau tak, insyaAllah hari isnin..
kalau boleh aku nak umumkan hari ni..
tapi bergantung pada tahap kesihatan aku ni..
kalau tak lembik, insyaAllah boleh hari ni..

harap semua sabar menunggu..:)

4 comments:

  1. alamak! dah tamat...
    adeh.. tak sempat nak joint.

    ReplyDelete
  2. ha, saya terpilih, wahhh best2... insyaallah...

    * good luck untuk semua..

    ReplyDelete
  3. (",) hope ada luck menang GA nih hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute