Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, December 8, 2010

Home » » e-day kak lang ♥ abg ed

e-day kak lang ♥ abg ed


salam..
sebelum jadik pa pe baik aku kasi amaran dulu..

ekceli, ahad lepas kakak ipar aku bertunang..
dengan orang ampang je..dokek yoo..
setakat ni aku menantu yg kampungnye paling jauh la..
hehe..
kak lang dlm cermin..tak boleh expose sangat..
dah berpunye..
persalinan..simple je kak lang aku tempah..boleh pakai lagi lps ni..
hantaran drpd pihak perempuan..
hantaran drpd pihak lelaki..
semua hantaran dibuat oleh kakak sepupu kitorg jugak..
coklat..ramai yg ushar coklat lady bird tu..termasuk lah aku..hehe..
kuih tart sg choh..kuih wajib masuk dalam hantaran ni..
time aku dulu pun dapat jugak kuih ni..hehe..
tak percaye? tengok SINI..
kemeja & jeans..
sireh junjung yg tak berapa nk junjung..hehe..
kek
nasi minyak ke nasi beriyani ekk..lupelah..tp serius sedap..katering mane ntah..murah pun murah..ekceli, bnyk lagi makanan yg ade kt meja buffet tu..ramai yg sponsor makanan..roti jala, samosa, agar2, puding, cup cake..ehhhh macam2 lagilah...
sebahagian ahli keluarga tgh menjamu selera...
nasib pakai katering kan..kalau tak, semua ni kene singsing lengan baju buat kerja..
hehehe..
en asben tgh ambik pesanan dr wan..kihkihkih...
centerpiece...hasil kerja tangan maksu..
door gift..
last but not least...tarraaaa...
sepupu en asben..sepupu aku jugak lah ni..
gambar terpakse edit tahap melampau utk mengelakkan kontroversi..
hahaha...

ok..dah abih dah..tenkiu sudi scroll smpai bawah ni yer..
kepada kak lang and abg ed..selamat bertunang and selamat membuat preparation pulak lepas ni..tempoh setahun tu tak lame pun..kihkihkih..:D

6 comments:

  1. as sapa yg kawen nie as ke sepupu nie.. ehehhehee

    ReplyDelete
  2. --> angah

    bukan kahwen..kakak ipar bertunang..:)

    --> kak yan

    tq bg pihak kakak ipar..hehehe..hantaran tu kakak sepupu yg buat...

    ReplyDelete
  3. cantik hantarannyer...

    akak awat edit tahan akak langsung xnampak tu... tinggai bayang2 jer...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute