Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, December 2, 2010

Home » » 25 perkara...

25 perkara...

salam..
selamat pagi..
dah breakfast ke belum

pagi ni nk jawab tag pulak..
tag yg telah di tagged oleh cik norazianawahab..
time kasih yer awak..
25 perkara pasal aku yer..
banyak ni..
bismillahirrahmanirrahim...

R.U.L.E
"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

25 perkara tentang aku...:D

1) name penuh aku maslinda binti malek..family panggil aku along..kengkawan ade panggil along / linda / olind..en asben panggil aku syg / yayang

2) sayang en asben sangat2

3) anak sulung dari 8 beradik..4 lelaki 4 perempuan..

4) lahir 26 mei 1982..lahir kt temerloh tp membesar kt Chini..

5) kalau 1st time jumpe, mesti orang ingat aku ni sombong

6) baru je kahwin 16/10/ 2010 hari tuh..

7) adik pompuan aku langkah bendul aku..en asben pulak langkah bendul abg dgn kakak dia..heheh..

8) selalu kene mandi dulu dr en asben..sebab selalu kalah main one two just..

9) suke baca blog orang drpd update blog sendiri..

10) tak suke bile gastrik dgn migraine datang menyerang

11) 164 cm tinggi, 53 kg berat

12) ade sorang sepupu yang beshhhhh..

13) suku main kutu..kutu yg simpan duit tu lah..bukan kutu kepala..hehe..

14) bukan kaki wayang

15) anak jati Pahang..tp tak pernah pegi Cameron Highland, Genting Highland or Bukit Fraser

16) tak boleh tido selagi tak peluk patung Patrick..

17) suke tidor dgn banyak bantal

18) dah ade 2 org anak buah..2 lagi on the way..

19) dapat lesen kereta masa umur 23 tahun

20) tak de lesen motor sbb malu nk amik test..boleh?

21) tak boleh bawak kereta manual

22) takut hujan..

23) fobia dengar guruh

24) tak reti berfesyen

25) dulu giler novel sekarang tidak lagi..

perghhhh...payah jugak nk pikir pasal diri sendiri ni rupenya..
aku tak nak tag org lain boleh tak?
tp kalau ade sape2 rajin nk buat tag ni dipersilakan dgn hormatnya..
boleh jugak update blog korang kan..:D

7 comments:

  1. Aku sepupu yang beshhhhh..kembang idung jap...heheehehe(malu..gtu)

    ReplyDelete
  2. maksu tido x leh byk bantal, nnti keliruk, hahaha

    ReplyDelete
  3. ai pemalu.. so tak sesuai jawab tag ni


    hahahaha :P


    jom gi genting weiyhhh :D

    ReplyDelete
  4. akak sama la kita malu nk ambk lesen moto sbb malu nk test dia 2..hehe

    ReplyDelete
  5. comel nye main 1 two just...
    haha.. tp i tak reti maen plak..
    tp i slalu menang dengan kuasa bulan..
    hihihi

    ReplyDelete
  6. as u kakak la yer heheheh.. apa2 pun rahsia dah bongkarrrrrrr hehehehe

    ReplyDelete
  7. i like no 4,selalu gado dgn hubby sape nak gi mandi dulu hihi ;D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute