Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, June 1, 2010

Home » » selamat bertunang...:)

selamat bertunang...:)

salam...
haihhh..dah ade debu sikit2 dah blog aku nih..
tak sempat nk sapu..
bz sangat la kononnye..
hehe..

meh nk update skit pasal kawan aku bertunang ari sabtu 29/5/2010 ari tuh..
walaupun tak panas dr oven, tp rasenye belum basi lagi kot..
sbb kt home FB aku still bnyk lagi gmbor kwn aku tu..:D

nilah pasangan yg bertunang tu..erra n fairus..ekceli yg lelaki tu kwn en As..kwn dr zaman hingusan lagi..pastu secara automatiknye yg pompuan tu jadik kawan aku lah kan..tak gitu..hehhe...

kitorg sampai dh lewat dah..diorg dah settle sarung cincin dah pun..kitorg dtg mkn je lah..tak pe kan mcm tuh..padahal bkn nye jauh sgt pun..umah kwn pompuan aku ni kt bt 16, rawang je..
aku secara tak sengaje pakai baju ikut kaler tema tunang dia..huhu..
ini bodyguard2 aku..hehhe..
oklah to erra n fairus..semoga ikatan pertunangan korang berdua kekal hingga ke jinjang pelamin hendaknye..semoga korang berdua berbahagia hingga ke syurga..doa ni ditujukan utk aku jugak..
:D

10 comments:

  1. aminnnn..tq along...add pic dlm blog along lg....huhuhu..terharu la...anyway....along pn....semoga berpanjangan hingga ke akhir hayat....to along N as...(^^,)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. psttt : ada bodyguard yg kosong lagi tak? eheheheeh

    ReplyDelete
  4. -->erra

    ala..takde hal la..gmbar2 korang ni lah yg memeriahkan blog along...ade gak bende along nk story mory kt sini...hikhikhik...

    -->juliet

    allllaaaa..ko lambat seminggu la..yg solo tu dah ade yg punye...yg lain2 tu dh full..lagi2 yg botak baju itam tuh..mmg dh penuh..hihi...

    ReplyDelete
  5. ade....join la along g tgk kwn2 tunang dia main futsal....byk yg leh jd bodyguard.....hihhii..

    ReplyDelete
  6. pinjam bodyguard dua orang boleh??


    hihihi... gagah perkasa sungguh bodyguard2 tu
    .
    .



    selamat bertunang..

    ReplyDelete
  7. -->erra

    hai erra..nk pomot bdk2 gombak ker..hehhehe..

    -->KTS

    pinjam je kan..boleh2...hehhe
    .
    .
    ye..ye..selamat....

    ReplyDelete
  8. selamat bertunang to erra & fairus...

    amboi ramainyer bodyguard k.linda.. ;d

    ReplyDelete
  9. TQ3....hihihi.....

    along: mmg nak promot pn..hihihi

    ReplyDelete
  10. -->hajar

    ha..tu baru sikit yg ikut tu...ade raaamaaaaiii lagi bodyguards k.linda tau..heheheh...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute