Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, June 15, 2010

Home » » ns minyak vs nasi putih...

ns minyak vs nasi putih...

salam..
aku sakit kepala ni..
pening..tak cukup tido kot..
adoiii..

cakap pasal pening ni kan, ade bende aku nk citer..
ahad lepas aku pegi 2 majlis kenduri kawen..
tak pegi ng en As pun..
pegi ngan family mak ndak dia je..

satu kt taman dato' senu, sentul..
yg ni kawan mak ndak punye kenduri..
sampai2 je terus pegi beratur amik makanan..
tak de pilihan nasi..
yg ade cume nasik minyak je..
aku amik sesenduk je sebab kejap lagi ade satu lagi kenduri..
makan..makan..jumpe tuan rumah, pastu bergerak ke rumah satu lagi..

kenduri yg ni pulak dekat ngan umah en As je..
kt bt 4, gombak..
en As jadik penanggah...

beratur nk amik makanan..
pun takde pilihan nasi..
yg ade nasik minyak jugak..
so, aku ambik sikit..
makan..makan, jumpe tuan rumah, pastu balik..

tau ape jadik lepas balik?
aku terus carik minyak cap kapak, telan ubat migrain, tido sampai petang..
adoiii...

**sumber : gugel..**

mak ndak kate tu efek makan ns minyak td tu..
sbb aku ni ade migrain..
tak tau lah betul ke tak..

so, kepada korang seme termasuk jugak aku...
time kenduri nnt ade kan lah pilihan nasik putih..
kesian kt diorang yg ade masalah macam aku ni...

ok..sekian..
time kasih sudi bace n3 meraban aku ni..:D

9 comments:

  1. hiihi.....cian along...kite pun ade maigrain gak....hihihi...

    anyway...mkn nasi minyak or beriani...mmg akan sakit prt n pening pale...coz...byk minyak....ade minyak sapi plak tu...(Bukan sapi=lembu tau..)kalo ade benda tu...mmg akan pening pale...huhuhu....so...leh mkn..tp dlm kuantiti yg sedikit...jgn mkn byk2..nanti pening...en.as yg pening hihihi...SEKIAN...hihihi...

    ReplyDelete
  2. org migrain tak buleh makan nasi minyak? baru ku tahu. errr..gambar en.as jadik penanggah takde ke? ehehehehhe.

    ReplyDelete
  3. oooo.. itu maacm ka??


    .
    .


    takpe.. nanti ko dtg umah aku, bukan setakat nasi putih, nasi itam pun ada

    .
    .

    errr.. hangittt... hahahaha..

    ReplyDelete
  4. -->erra

    ehhh..ade migrain jgk ehh..nasib baik ari tu along amik sikit2 je nasik nye..nk diet lah konon..heheh..
    .
    .
    mmg As pun pening kalau along pening...kesian dia..huhu..

    ReplyDelete
  5. --> juliet

    samelah..aku pun baru tau jgk kalau mkn ns minyak bnyk boleh sakit kepala...
    .
    .
    .
    amboi..amboi..seme nk tgk gmbar en As je ni..gmbar aku tak mo tgk pulak ekk..
    .
    .
    ade kt FB..pegilah tgk..hehehhe..


    -->KTS

    hangit pun hangit lah..janji ko yg masak...

    .
    .
    aku dtg ng en As eh...boleh kerrrr...hehhe..

    ReplyDelete
  6. tau takpe..
    iza pun prefer nasi putih..nak2 klu dlm sehari byk kenduri nak kena pegi..klu mkn nasi minyak je, mmg agak muak sbnrnya..

    as nyer kenduri, jgn lupa nasi putih tau..hehe..

    ReplyDelete
  7. --> iza

    mmg betul pun..nk2 skrg ni mmg musim org kawen...mmg mkn ns minyak jelah..
    .
    .
    insya Allah..nnt akan ade 2 pilihan la kot..

    ReplyDelete
  8. hajar plak xde magrain tp memang jenis lau pegi kenduri kawin lebih sker pilih nasi putih tp lau xde pilihan alamatnyer ambil nasi minyak jugak ler tp skit jer la sekadar rase.... pastu balik dr kenduri muler la lapo balik.. huk3x..

    ReplyDelete
  9. -->hajar

    alhamdulillah kalau takde migrain..heishhh..jgn mintak2 tau hajar..mmg tak tertanggung rasenye..
    .
    .
    k.linda pun kureng sikit klau ns mnyk ni..tp tulah..kalau dh takde pilihan, nk buek camno..huhu..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute