Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, October 5, 2009

Home » weekend yg padat....

weekend yg padat....

salam....

malas btul nk keje ari ni...
letih yg semalam tu tak hilang lagi ni...
bkn letih ape...letih makan...
kesian perut aku tak henti2 hadam makanan...
mcm2 masuk...

ari jumaat lps blik keje tu aku, sue, kak fidah, kak luth and sulaiha terus pegi sri rampai...pegi ziarah untie nab..receptionist Utar..husban untie nab dah pegi mnyambut seruan Ilahi...pegi utk selame2nye...
sedih ble dgr untie dok citer saat2 last arwah husban dia menghembuskan nafas terakhir...
pa pe pun Al Fatihah utk arwah uncle....

malam tu kul 11 teman en As pegi main futsal kt Ifc, Setapak...sepanjang bln puase ari tu diorg cuti main futsal...ble dh lame diorg tak main, penat lain macam...tu kate en As la...aku tak tau...aku kan pom2 girl yg berjaye...huhu..

sabtu

pepagi tu Sue dh bgn awal2...tgh pening dok pkir nk wt ape sementare dia nk kuar pegi antar kad kawen kt sedara mare dia...nk pegi kul 2ptg...pastu pkir pnye pikir last2 kitorg pegi kenduri kawen sahabat blog cik cikin...eh tak bleh pggl cik cikin lagi la ekkk...kene pggl Pn cikin la kan...hehehe...

memula cam segan nk pegi..yelah..tak penah jumpe pun...jumpe kt blog semata2...tp ble mngenangkan kad undangan pun dapat, kitorg pun pegi la terjah...hahahahha..sampai kt dwn tu dlm kul 2...ngam2 same ngan pengantin lelaki smpai...so dpt la tgk cikin ngan husben dia bersanding...same cantik same padan...


nilah cikin ngan husben dia...aku dok kacau pengantin tgh makan...hahahha..ni snap gune henpon cikai je...yg dlm digicam ade kt Sue...tgh snap ni smpat lg aku tnye cikin...kenal ke...nasib baik cikin kenal...klu tak, segan jgk aku...hehehe...

ni banner diorg...gmbr gelap sbb gune henpon cikai jerk...hahahha...
cik sue...senyum sokmo....
ni pinggan aku...amik sikit je padahal mase tu perut tgh berkeroncong gler babasssss...tp segan kt bdk2 catering pnye pasal, aku amik skit je la kan.....cover la kunun...bleh cam tu...
ni kt luar dwn mse nk balik dah...smpat lgi tu...
goodies from pengantin..bahulu lapan...dh selamat masuk perut aku malam tu mse tgh tgk doraemon...hahahah...

malam tu kul 8 lbh aku ngan en As pegi open house Pak Ndak dia kt tmn putra perdana, puchong...tp sesat pusing2 cari umah kul 11 lbih baru sampai...aku hangin satu bdn ngan As...umah pakcik sendiri pun tak ingat...last2 kene tidor sane..nasib baik dh standby bawak baju lebih...adehhh...

Ahad

blik dr puchong kul 12 tghari...pastu kitorg pegi open house kwn2 As dr kul 4 ptg sampai kul 9 malam...ade dalam 5, 6 bijik umah kot semalam kitorg pegi terjah..tak ke penat tu...ngan baju kurung nyer...sabo jelah....badan melekit tak yah ckp la kan..
balik umah kene basuh baju dulu...dh siap bru bleh tido ngan aman..tido sampai tak sedar diri..tau2 jam berbnyi kul 6.30 pagi tadi....harus la bangun kan....

adoyyyyaaaiiiiiii.........nk balik umah smbung titon bleh tak............:O

6 comments:

  1. awak bleh balik tido skang, tapi pas ni jgn dtg keje lagi, kata bos,hhehehee.
    aku dah jumpa abe mi statin tu, tq.

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    hahahhaha...time kasih bos...tp esok sy nk dtg keje lagi bleh tak bos...smbil wt muke kesian....:O

    yeker...so, ape kate anda...

    ReplyDelete
  3. ish ish ish.. sedapnya nasi minyak tu... bila la agaknya aku nak mkn nasi myk ko??
    haaaa.. sila jawab.. sila jawab :P

    ReplyDelete
  4. wahhh...soalan tak bleh tahan...soalan cepu cemas ko bg ehhhhh.....
    abih ko ble plak...asyik tnye aku je nih...
    huhu

    ReplyDelete
  5. salam leenda..;)

    hehehee.. seronok sgt jumpa awk ari tu.. tp sorry sgt tak dapat nak borak panjang2.. cm tak sangke awk dtg.. macih tau..:):);D

    ReplyDelete
  6. -->cikin
    alahai...kebetulan mse tu sue tak pegi mane2..tu yg bleh pegi knduri cikin...en As keje ari sbtu...
    pa pe pun, slmt pngantin baru...☺

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute