Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, October 29, 2009

Home » ape² je lah....♥

ape² je lah....♥

salam ptg khamis...
dh ptg dah?
yea...yea...
jap lagi bleh balik...
ari ni bz skit la..
larik sane....larik sini...
tp bkn nye aku tgh lumbe larik kt opis nih...
takde maknenye aku nk lumbe larik bagai...
lumbe jalan laju pun malas...
tp...
biaselah...
aku kan admin yg berjaye...
huhahuahuaaahhhaa.....

malam td kuar mkn ngan en As...
dia la yg mkn...aku diet...hehhe...
ble benti kt kdai mkn tu, dia turun sengsorang...
nk tapau katenye...
whateverlah kan...
dia yg nk mkn...
pastu ble aku tnye nk mkn kt mane, ikut jelah...
last² pegi titiwangse...
aku tnye lagi...
ape ke halnye nk mkn tp pegi sini...
nk mkn kt mane...
bangku² batu tu seme full ngan org dok bercintan cintun...
abih kite nk dok kt mane...

last² mkn kt seat blkg...
aku kt seat dpn tolong suluhkan gune torchlite kt henpon canggih aku ni...
bleh cm tu?
mcm² la abg nih...
kdg² pelik...
tp aku layan kan aje...
syg pnye pasal...
hahahha....♥

1 comment:

  1. hahahahah... lawak la cik abg leenda nih..;P

    takkan jd tukang suluh je.. m'ti ade pau makan skali ni..;P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute