Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, July 24, 2009

Home » TER berangan jap.....

TER berangan jap.....


salam...
tetibe terpkir jap.....
dh sampai ke blum kad besday yg aku pos mlm kelmarin...
nk call tnye, nnt ma aku tau lah plak...
hehehhe...sje nk wt surprise....pastu dlm n3 ari tu ade plak tukang komen yg bg cadangan
suruh aku gugel je sajak utk ibu...pastu copy tulis dlm kad tuh...sungguh genius org itu...
.
.
.
tp tak de sape pun tau kecuali DIA....
mlm tu aku terpikir klu lah aku btul2 buat ikut cadangan org genius itu...
hahahhahaahruuuuu...
bkn aper...aku takut nnt time aku blik kg ade plak yg wt persembahan sajak bagai ...
adik beradik aku bkn bleh caye sgt...
.
.
.
bayangkn....... (sambil pejam mate....)
.
.
.
aku smpai je dpn umah....letak beg dlm bilik....
.
.
pastu...
.
.
adik lelaki aku bgn berdiri pegang kad besday yg aku pos kt ma tuh...
.
.
.
lalu mandeklamasikan sajak tersebut...........
.
.
.

Ibu ( mesti dia tukar jd ma....)
pada mu aku berlutut (along berlutut...)
Kerna wajahmu mengingatkan aku (meningatkan along...)
zaman kanak kanak dan kebudakanku (kebudakan along...)
memberi ceria hidup ini

.
.
ibu (ma....)
Kaulah kekasihku (ma lah kekasih along....)
saling merindu di kala berjauhan
saling tersenyum dikala ku gembira (along gembira...)
dan berduka bila keresahan

.
.
ibu (ma....)
ku tetap ingat (along ttp ingat...)
syurga di tapak kakimu
berilah restumu
kejayaan hidupku
(hidup along...)
.
.
ibu (ma....)
jasamu terlalu mahal
bukan tandingku untuk menagih
hormat dan restumu
menjadi anak kesayanganmu

.
.
ibu (ma....)
dikala ini aku merindu (along merindu...)
dikala ini aku berjanji (along berjanji...)
mengingati nasihatmu
merapati hajatmu

.
.
ibu
(ma....)
kaulah kekasihku (kekasih along....)
***tq en gugel****
.
.
.
.
pastu mesti diorg pakat ckp ramai2....
aikkkkk.....bkn abg as ke kekasih along.....????
.
.
.
tidakkkkkkkkkk.....aku tak sanggup dengar gelak jahat diorg tu seme....
.
.
.

oooooo....makkkkk....tergezuttttt....
jauhnye aku berangann.....:)
tp yg pasti mmg aku takkan wat cam nilah....
aku tau perangai adik2 aku tuh seme......
huhuhuhu....


No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute