Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, July 2, 2009

Home » bukan en As yg terima nikahnyer..

bukan en As yg terima nikahnyer..

ayah pengantin pompuan wakil wali kt tok kadi...

"aku nikahkn dikau mohamad nurullah b malek dgn engku nurul hidayah

bt engku osman dgn mas kahwinnya sebnyk 22 ringgit setengah tunai..."

"aku terima nikahnye engku nurul hidayah bt engku osman dgn

mas kahwinnye 22 ringgit setengah tunai...."

saksi2 - "sah...."

dgn sekali lafaz je adik lelaki aku mohamad nurullah sah menjadi seorg suami...

kitorg pggl dia ude kt umah...so, aku tambah lagi sorang koleksi adik ipar...

huhuhu...

bile aku nk bagi abang ipar kt diorg ni erkkk...???

(en asyura...ble kite nk kawin ni.....)

soalan cepu cemas tuh....


dup dap dup dap....
batal air sembahyang...

bersanding sekejap

adik2 aku menggedik kt pelamin...

aku tak de dlm gmbor...

sbb aku tukang amik gmbor tuh...

errrr...

sile abaikan gmbor ni yer kawan2....

huhuhhu...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute