Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, June 9, 2009

Home » mama mu mama ku jua kepingin makan sate....

mama mu mama ku jua kepingin makan sate....


assalamualaikum..slm sejahtera..kpd anda semua moga bahagia...

hehehhe...ter menyanyi plak...

saje nk tulih n3 ni..coz xde ape yg nk di mengarutkn ari nih..

aku buhsan...buhsan...pd dirimu....termenyanyi lagik...

oklh..meh aku nk citer pasal dinner mlm td..

sebonar eh aku dh konyang mse mkn ng sue mlm td...

aku mkn kuew teow tomyam...perghhh..marbelessss gilloss...

dlm pedas2 yg amat tuh abih gak semangkuk hayon...

kan sue kan...liciiiinnnn...

ingatkn tak mau kuar dh mlm tu..tp si As ni plak ajak teman dia mamam...

mengade2...bf saper la ni...

rope2nye mama dia mama ku jua itu teringin nk mkn sate..

ooooooooooo....kisahnyer....

so..kitorg pun ronde2 lah gombak tu cri kedai jual sate...takkan nk pegi kajang plak....

pkul bape dpt mkn...kesian plak kt mama dia mama ku jua itu...hehehhe...

pastu jumpe lh satu kedai tu..bleh la ni...hentam sajalah labu...

beli tak bnyk pun..30 cocok je..cukup la utk mama dia mama ku jua santap...

kitorg pun tompang santap samer...huhuhu...

yg ni utk kitorg...seploh cocok je...nsib baik aku dah knyang td...kalau takkkk.....tak cukup....

heheheh...

yg ni gmbor dia...sebok suh snap gmbor dia tgh santap sate tuh...pastu org suh pandang kamera

tak mau plak...malu2 miowwww....

pic ni setelah sate tersebut berjaye msuk dlm perut kitorg...hahahaha...

8 cocok utk dia....

1 cocok utk aku....

1 cocok lg kt tgn aku mse tgh snap gmbor tuh...

kui...kui...kui...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute