Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, June 11, 2009

Home » bad mood...hepi semula...

bad mood...hepi semula...


bad mood sekejap....
pagi2 lg ade yg wt spoilt mood aku..hangin btul...

helllooo...klu rse tak bleh nk kontrol mood awk....tak yah la dtg kijer...

wt org mnyampah je tau tak...

mood tak baik kt umah tak payah la bwk dtg opis...tggl kt umah la beb...

pantang btul aku spesis manusia cenggini...bleh mndatangkn marah...

sabau linda...sabau....

tp aku mmg penyabor orgnyer...huhuhu...

lantak kau lah manusia....

tp tolong berubah ye....di ulang...tolong berubah...
org tak suke klu perangai kiter cenggitu...

nk marah2 tak tentu pasal...

fuhhhhh....

lega skit ble dpt curahkn perasaan kt sini...hehehhe...

klu ikutkn mcm2 aku nk tulis...tp tak yah la kan......


hepi semula....

ermmmmm...

baik citer pasal mlm td..akhirnye aku berjaya jgk belikn baju utk henpon aku ni...

setelah sekian lama berbugillll...tp tak nmpk kelucahan nye pun...

awal lg mse pegi uptown semlm..dlm kul 10 lbh kot...smpai je terus cari kedai

jual bju2 henpon ni...biase lh As mmg tak suke nk merayau2 tak de arah tuju ni...

pilih punye pilih..dpt la yg ni...mickey pun mickey la...As yg pilih...


aku nk yg kaler pink tp as kate jambu sgt...yeker kaler pink tu jambu...

klu nmpk jambu pun ape salahnyer kn.....


tp takpelah...ape salahnyer klu sekali sekala kite mengalah...

tak rugi pun....


henpon kesayangan aku dh ade baju baru...tuan dia biler pulak...

abg oooo abg....nk bju baru jgk......

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute