Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, January 17, 2012

Home » » Cuti Cuti Bersalin - episod 1

Cuti Cuti Bersalin - episod 1

kemain lagi siap ada episod bagai kan..haha..

Aku nak cerita pasal pengalaman bersalin aku kat blog ni..
tapi rasenya akan jadi panjang berjela jela..
rase kena buat episod by episod macam sinetron citer indon ni..haha..
sebab kalau tak cerita kat sini, rasa macam takde tempat nak abadikan pengalaman paling berharga dalam hidup aku ni..rasenya ni je platform paling sesuai kan..ngeeeee..:)

Ahad, 8hb January 2012
Pagi pagi dh gerak pergi menyerah diri kat Hospital Tunku Ampuan Afzan, Kuantan (HTAA).
sampai dalam pukul 8 pagi, terus daftar..
memula takut giler..yelah sebab aku belum ade tanda tanda nak bersalin lagi..
turun tanda apatah lagi..langsung takde..tapi sebab aku ni GDM iaitu ada kencing manis masa mengandung, tak boleh bersalin lewat dari tarikh EDD..

pengalaman pertama kena seluk atau cek jalan..hehe..
walaupun aku dah set dalam kepala otak yang cek jalan ni tak sakit, tapi still tak berkesan kat aku..
aku tetap cakap cek bukaan tu adalah SAKIT...uwaaaaa...
mengalir jugak lah air mata..huhu..
doktor kata belum ada jalan lagi, tapi sebab masalah aku tu, tetap kena warded..
ok fine..kata menyerah diri kan..pasrah...
maka bermulalah cuti cuti bersalin aku..
Wad Melor 1C HTAA...here I come..huhu..
bertambah koleksi gelang tangan aku..hehe..

bermulalah episod makan nasi hospital wad kelas 3 yang erghhhhh...
nasib baik aku tak sakit, kalau tak bertambah sakit..huhu..
dan episod kena tinggal dgn geng geng baru dalam wad tu..
episod sedih air mata berjurai kena tinggal dengan en asben..huwaaaaa...


bersambung.....:)

6 comments:

  1. ehh saya tak sakit pon check jalan aritu heee mungkin sy dah alami contraction, tu yg check jalan tak rasa sgt, siap dpt rasa doktor toreh nak pecahkan ketuban huwahuwa tp tak sakit laa~

    wahh tunggu next entry..cant wait ^_^

    ReplyDelete
  2. Akak br nak panas enjin, dh bercantum lak cite eh...hehehehe

    ReplyDelete
  3. akak 1st time admt spital masa nk beranak akmal(ank sulung) mmg nagis sbb en suami babai, huwaaa..tp bila ank 2 & 3, best lak dok spital, akak suka makan nasi spital tak tahu kenapa...hihi...

    ReplyDelete
  4. hehehehe nk baca next lak.xleh komen ag.

    ReplyDelete
  5. heheheheh...baru nak panas enjin gak.....

    ReplyDelete
  6. heheheheh...baru nak panas enjin gak.....

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute