Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, August 2, 2016

Home » » Cheque dari Nuffnang dah sampai..yeayyyy

Cheque dari Nuffnang dah sampai..yeayyyy

Assalamualaikum dan hai..

Ceyy tetibe aku muncul balik kan..
sebab excited hari ni dah dapat dah cheque dari Nuffnang ni..
yeayyy..
sebenarnya, aku pun lupa dah ada cash out..
ntah bila punya cash out pun lupa dah..
sebab lama giler kot..


korang padam part jumlah tu kan?
so, aku pun padam la jugak..hehehe

tapi Alhamdulillah la..
sesuai la dengan blog sekadar di pinggiran aku ni..
update pun malas kann..
citer raya satu pun takde..
tunggu nanti mood update blog aku datang ye..
errrr bilakah??

Btw, terima kasih banyak Nuffnang..
sudi jugak tepek iklan kat blog aku yang krikk krikkk nih..

tenkiu daun keladi,
lepas ni letak lah lagi..
ehhhh


2 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute