Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, July 16, 2014

Home » , , » Sakitnya rindu

Sakitnya rindu

Assalamualaikum..

Tetiba up entry memalam..
Maaf kalau ade yang annoying lately ni entry aku semuanya based on rindu rinduan..
Ye, aku rindu anak aku..
Even tengah type entry ni pun air mata aku berjujuran..
Demi Allah aku tak boleh tahan sakit rindu pada anak..
Lain macam betul..tak sama rindu sama en asben..

Petang tadi sebelum balik kerja, aku call Tok Ma..
Tok Ma tengah masak..
Bila aku tanya masak ape?
Tok Ma jawab masak mee kari je..
Masak yang simple2 je katenye..
Tak sempat nak masak lauk banyak2 jenis..
Dahlia tak tido2 dari tengahari..tu tok abah tengah main2 dengan dia..
Malam tadi pukul 2 pagi baru tido..
Dok oh eh oh eh takmo pejam mate..
Dia tahan mata dia..
Allahuakbar

*pause*

 Jantung aku dah rase pedih2 dah dengar tok ma cerita Dahlia tak nak tido..
Dia cari susu mami..
Aku tau dia cari aku..nak peluk..nak susu..

Letak telefon, aku call asben pulak..
Konon nak bagitau dia pasal Dahlia..
Tapi suara aku terus tak keluar ..yang keluar cuma air mate..
Bercucuran air mata aku kat opis tadi..
Ya Allah kalau lah aku ada sayap, nak je aku terbang balik kampung..
Aku nak peluk Dahlia..
Nak cium leher dia..
Nak cium mulut dia..
Ye, aku rindu bau masam2 susu yang melekat pada badan dia..:(

Asyraf pun rindu adik dia..
Walaupun dia tak pandai nak cakap yang dia rindu, tapi dia tunjuk melalui perbuatan dia..
Tadi masa main tab cakap2 dengan kucing tu dia sebut adik daiaaa..nak mmmahhhh (kiss)
Banyak kali dia cakap macam tu..
Sedihnya dengar tadi..
Allah..

Abah, Mami, Asyraf stay strong please..
Tak lama dah nak raya..
Cuti raya approve ke tak, belakang cerita..
Kita balik kampung laju2..

5 comments:

  1. Kite yg baca ni pon sedih kak.anta anak kt taska pon rindu.ni pulak x jumpa.Allah.sbr ye kak.

    ReplyDelete
  2. Leenda.. aku bc ni bergenang air mata.. aku faham leenda.. ni la yg aku rasa selama 1 tahun 4 bulan leenda.. bertabah ye mami..

    ReplyDelete
  3. Sebak baca nie leenda...ko kena kuat tau...

    ReplyDelete
  4. Aloooo..leenda, mama saif pun touching jugak ni..kudoa cepat2 la dpt pengasuh dahlia..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute