Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, September 30, 2010

Home » » jalan jalan Tasik Chini..:)

jalan jalan Tasik Chini..:)

salam..
lame tak berupdate..
bukan takde modal nk update..
sebenarnye banyak..
tp kebanyakan pasal preparation kahwin je..
malas nk cerita..
sebab lastnye nanti aku yang cuak sendiri..
hehe..
aku baca preparation b2b yg lain boleh..
yg aku sendiri tak boleh..:D

ok..
meh lari sikit topik kahwin2 ni..
hari sabtu lepas aku balik kampung lagi..
ade sikit hal lagi kena settle kan..
pasal homestay utk family belah lelaki..
alhamdulillah..dh full paid..
lega...:)

petang sabtu tu saje je pegi jalan2 kat Tasik Chini..
dekat je dengan rumah..
dalam 5km kot..
sebenarnya aku sendiri pun dah tak ingat bila last aku pergi sane..
sebelum ni under construction, tapi mase kitorg pegi ni dah nak siap dah..
ade lagi sikit2 belum settle..
boboy, mama, adik, hakim, en As, ude, nurul and amar..hehe..aku?tukang amik gambor..
sampai je terus amik gambar kt sini..hehe..en As kate bukti dah sampai sini..cehhhh...
aku mane?tiada dalam gambar..hehhe..
aku nk bergambar jugak..hehe..
dan lagi..hehhe..
siap suruh brader tu tunggu jap..nk amik gambar ada bot..hehe..
bukan main happy lagi..pahadal memula tu tak nak pegi konon..penat katenya..cehhhh..
sengih memanjang..hurmmmm..
ok..dah nk maghrib dah..jom balik..:D

11 comments:

  1. ooooooooooo... tak ajak pun aku gi tasik chini!!


    .
    .


    nak majuk la camni :P :P hikkssss



    .
    .

    weiyhh.. tak smpi2 pun lagi kad ko... ko dah pos ke blum??

    ReplyDelete
  2. --> KTS
    hehhe..nnt bile2 free pagilah sane..hehhe..boleh tido umah aku..
    .
    .
    aku tak sure kad ko dah pos ke belum..hehhe..sebab aku pos kad berperingkat..yang mane jauh aku pos dulu..yg dekat2 kl ni ntah lah...nnt aku cek ehhh..hehehhe..

    ReplyDelete
  3. bestnye jenjalan g tasik chini... atun tak penah sampai pahang lagi. XD

    ReplyDelete
  4. en.as, jgn lah senyum gitu, takut nanti malam ai mimpi u, sapa susah? ehehehehe

    ReplyDelete
  5. --> cik atun
    jemput lah dtg jenjalan pahang..:D


    --> juliet
    haip..haip..jgn pandang lame2..bahaye..nnt aku jugak yang susah...huhu..

    ReplyDelete
  6. --> cikidong
    oh yeker..adik ipar dok chini brape..hehhehe..

    ReplyDelete
  7. Salam asleenda,

    tak de jumpe dinosor ke kat Tasik tu?hee

    ReplyDelete
  8. --> kak yan
    hehhehe..takdelah kak..dia malu nk kuar tunjuk muka kt kitorang..hehhe..

    ReplyDelete
  9. ala :( gayah teringin nak pergi lah...pahang jauh sgt :( nnty gayah try ajak mak ya..hihi..thnk buat n3 nih! baru tau ade tempat best...huhu

    ReplyDelete
  10. bestnye jalan2..nak pergi jugak boleh??

    ReplyDelete
  11. rindu kat sini.. teringat plak zaman PLKN kat kem tasik chini.. hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute