Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, May 20, 2010

Home » » lollipop...:D

lollipop...:D

salam..
di kala korang bce n3 ni, aku lagi tekun bertraining..
aku tgh training skrg ni..
tgh kusyuk ni..
kot ye kalau kusyuk...hahaha...

oklah..
nk citer pasal lolipop pulak..
ekceli ni bukan aku yg punya..
ahmad albab yg punyaaaaa...
ehh..bukan2...
kak siti yg punya..
adik bongsu dia nk kawen bulan 6 ni..
so, dia mntk tolong aku belikan lolipop ni..

sebenarnye hajat di hati nk beli kt area bt 16, rawang nun..
sebab dh bnyk sgt aku bace dlm blog ckp, sane lagi murah...
lagi bnyk pilihan...lagi bnyk kaler..lagi bnyk bentuk...
tapi apekan daya...driver ku tak mau pegi sane...
aku hampe...

last skali beli je kt jalan gombak tu..
en As kata dekat pun dekat..
mmg laluan dia nk balik umah hari2..
name kedai tu LHL Wholesale Sdn Bhd..
sebelah ngan Shell tu..

so, ari tu aku singgah sane terus borong 10 pack..
kak siti dah siap2 bagi duit, sbb sebelum tu aku dh survey harge dia..
tp mase kt kedai ni aku bengang betul ngan mamat nepal yg jadik cashier tuh..
aku tnye baik2 bleh ke dpt diskaun ni..
kate beli 10 pack kan..cissss...mcm borong satu kedai je kan...hehehhe...
mamat nepal ni ngan muka takbur riak ckp..'no..no..fix price..' dgn slang nepal dia tuh..
pastu muke dia mcm nk ckp 'ek ellehh dia nih..tak de duit tak payah la nk amik bnyk2...'

cisss...mengenangkan beli utk kak siti je...kalau aku pnye, aku tinggal je lolipop tu atas meja cashier tu...bleh bagi alasan pegi beli kt rawang...huhu...


1 peket = rm6.20
dalam tu ade 40pcs
mknenye sebatang lolipop tu jatuh harga rm 0.15 sen..
boleh la tu kan...
yg jenis spinny lolipop ni aku saje je amik gambar..
mcm cantik jgk kan jadik gift utk budak2..
kan..kan..sile angguk...:D
1 botol = rm8.40
dlm tu ade 50 btg
mknenye sebatang lolipop tu jatuh harge rm 0.16 sen je...
yg ni pun saje je aku snap gambar...
nmpk mcm cantik je kaler oren dia tuh...
skrg ni nmpk kaler oren je mesti terteleng teleng leher ni nk tgk...
ntah pa pe..
hehehe..
aku pun ade jgk lah berangan2 nk bagi lolipop ni kt budak2 time wedding nnt..
tp aku nk try pujuk jgk en As bwk pegi batu 16, rawang nnt..
harap2 dia tak kisah..
oklah..tu je..sekian..
selamat bertraining utk aku..

6 comments:

  1. Gombak kat mana? Tetibe aku rasa nak beli jugak untuk...ah,ko takyah tau la,hahahahha.

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    gombak kt jln gombak nun..menghala ke kl..pastu make sure ko pandang belah kiri je ok..mesti nmpk punye...hehhehe..
    .
    .
    ko nk beli utk sape...ceee..nk tnye jgk tuh...ehehhe..

    ReplyDelete
  3. hajar pun dulu pernah beli lollipop ni... hajar beli 12 paket... dalamnyer ade 40. harganyer pun lebih kurang cam k.linda beli laaa... pastu jenuh la hajar sorang2 dok letakkan riben kat lollopop tu... nasib la hubby rajin nak bantu skit2.. lau tak tu kak sampaikan kat opis pun hajar dok gendong lollipop... Alhamdulillah seminggu siap.. ngam2 malam kenduri.. :)

    ReplyDelete
  4. -->hajar

    same case la ngan kak siti ni..ikat riben kt opis la kaedahnye..
    tak boleh ikat riben kt umah, nnt bergaduh ngan ank kecik dia pulak..huhu...

    ReplyDelete
  5. ya ya... kataku smbl mengangguk..

    mmg sume lolipop tu comel2... tapi kat rawang lagi comel2..... kataku lagi cuba mengapi2kan ko..

    hahaha

    .
    .


    gi rawang aar plak... bole banding rege

    ReplyDelete
  6. -->KTS

    oitt..ko jgn..
    kaki aku mmg dh menggedik2 nk pegi rawang nih...
    .
    .
    hahaha...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute