Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, September 9, 2009

Home » » 3 tahun sudah....

3 tahun sudah....


Daisypath - Personal pictureDaisypath

salam...
ermmm...ari ni 090909...
mknenye ari ni anniversary yg ke 3 kitorang...
bkn anniversary perkahwinan yer..huhuhu..belum lg...
anniversary hubungan yg terjalin antare kitorg ni lah...
ceh..ayat tak bleh tahan...sile muntah...
n3 ni ade unsur nk muntah...sape rajin bace, silelah bace...
klu taknak bce pun tak per..tak de paksaan di sini...
.
sbnrnye bnyk sgt suke duke selame 3 tahun berkawan ngan en As ni...tak tau dh baper bnyk baldi air mate ni klu dr dulu aku tadah..huhuhu..bkn air mate aku je..air mate en As skali lah...pasal dia tak bleh tgk aku nangis, dia pun sibuk nk nangis same...adehhhh...tp takdelah dia nangis beriya..setitik dua titik je kuar..klu tak nnt, aku jgk yg konpius...tulen ke laki aku ni...hahahhaha...


mase memula kwn tu rse hepi..rse bahagia...mklumlah bru kwn...sape2 pun cm tu jgk kan...dah msuk setahun tu mcm2 hal jadik...aku plak jenis yg jeles gler...org kate cemburu bute..hahahha...
.
aku tak kisah la ape org nk kate..mmg aku ni jeles tahap gaban..smpai en As pening ngan perangai aku..bayangkan eh...dulu As ni bnyk gler adik2 angkat ni..tp 3 tahun kwn ngan aku, sorang pun dh takde..hahhaha..jahat tak aku...aku ckp kt dia klu nk sgt tmbah adik, pegi ambik adik2 aku yg ramai lg kt kg tuh...gler jahat aku dulu...
.
dulu2 seme call in call out aku tapis...huhuhu...dia pun same jgk...suke check henpon aku...
.
selame ngan As ni tak tau dh bape kali aku bukak pintu kete time dia drive..nk terjun la konon..tp aku blum gler lg nk terjun kete bagai...saje je berlakon...
pastu klu time gaduh, aku tak suke bende tu tak setel seblum blk umah...
mcm mane pun msti setel sblum antor aku blik...
padahal gaduh pasal bende kecik je pun..pasal dia tak bls msg...lmbt bls msg..bkn pasal ade pompuan lain ke ape...
tp sbb dlm kepala hotak aku ni suke pkir bkn2...
aku suke pkir cm ni dulu2..
dia ni lmbt bls msg knape ek..ntah2 tgh msg ngan pompuan lain...
.
huahuhau..padahal org tu dlm toilet tgh melepas...
tu seme punce2 nk gaduh kan....
.
dulu ade satu kes yg kitorg hmpir nk putus yg kali ke berapa aku pun tak ingat dh...
sbb dh bnyk kali putus sbnrnye...satu ari tuh kitorg dh janji nk kuar mkn kot..time tuh blum ade kete lg..naik moto je time tuh...aku dh siap dah time tuh..tggu dia dtg je..
tetibe dia msg...
'syg..kt sini ujan lbt lah...cm maner nk kuar...'


haaiihhhhhh...aku terus pndang kt luar tgkap...cm ni pnyer terang bleh dia kater ujan lbt plak...
aku muler naik angin setan time tuh...huhuhu...
aku tak prcaye terus tipon kwn dia...pastu yg best nye kwn dia kate mane ade ujan kt sini...terang je...
ahahhh...aku lg la naik gler..terus call as pastu aku mngamuk2 cm org gler...
smpai nk putus la...sabor jelah...pastu esok nye jumpe kwn dia tu aku tnye la..
rupe2nye time tu dia kt tmpat lain..kt area kg mmg ujan ptg smlm...
.
so, smlm pembaziran air mate berlaku dlm semangkuk besor...hahahha...


ini cerite 2 tahun yg lps...skrg ni alhamdulillah dh ok skit..gaduh pun jarang2 je..pasal tak tau nk gaduh sbb ape..majuk skit2 tu biase lah kan...seme org pun cm ni jgk...
.
klu ikutkan pjg lg citer ni, tp tgn aku dh letih type pjg2...sempena ulang tahun kitorg yg ke 3 ni, harapan kitorg semoga semua ni diakhiri dgn perkahwinan la kan...saper la tak nak kawin kan...jgn kate aku gatal eh...sbb umur aku skrg bkn umur nk mggatal lg..dah 27 thun ok...dh elok sgt klu kitorg ni kawen kan...so, korang seme doa2 lah kitorg ni ade jodoh and dipercepatkan jodoh..aminnn...
gaya org tgh lapor tggu time nk bukak pose semalam...hehhehe
ni gaya org trcekik tulang pastu kene renjatan letrik...hahahha..ni time bukak pose kt bagan lalang 31 ogos lps...
ni plak gaye mentadak mentadu tggu giliran nk baling bola boling...pokoknyer mmg susah nk amik gmbor As ni...tak penah nk ddk diam...
aku tak ingat gmbor ni mase bler..bnyk sgt gmbor yg aku snap cm ni...snap dlm kete..huhuh...
abaikan jelah tudung senget benget aku tuh...:)
.
**disebalik kisah benar ni, aku nk bg jongkong emas seketul kt sue la..bleh ke...hehhehe...dia lah yg sll dgr aku mengadu pasal As, marah kt As, mmbebel pasal As, nangis sbb As and mcm2 lglah..smpai satu tahap bler dh marah sgt aku pegi cubit lengan yg gebu sue itu...lebam ko...ampun sue...tak sengaje...huhuhu...

10 comments:

  1. Semoga kebahagiaan semakin menggebu-gebu

    ReplyDelete
  2. dasat nyaaaaaa ko..
    cian en. as... nasib dia sabar... kalau aku laaaaaaaa... hahahaha

    .
    .
    .


    cemburu tu tandanya sayang.. elok la ko cemburu.. tp jgn lebih2..

    huhuhu... aku tgh cemburu ngan ko ni... bila la aku nak dpt cemburu balik ni...
    uwaaaaaaaaa......

    single is simple, kan..

    uwaaaaaaaaaaaa...



    .
    .
    .

    errr.. nangis kat umah org plak...

    cepat2 kawin eh... :D

    ReplyDelete
  3. -->KTS
    dasat kan aku...hehhe
    .
    .
    np cemburu ngan aku ni..sayang aku ker...
    hehehhe
    .
    .
    aku pun single but not available...
    .
    .
    eh...takpe..nangis la lgi...baldi umah aku bnyk lgi ni...huhuhu
    .
    .
    aminnnnnn......:)

    ReplyDelete
  4. jangan selalu nangis wehh, kang jadi kassim selamat.

    ReplyDelete
  5. ha ha haaa...tang kena cubit tue...aku ingat sampai bila2.....ko ingat tak aku pernah cakap "pas nie if aku kena cubit lagie sebab ko marah kat as...aku nak balas...bukan cubit kat ko...aku nak gi umah as cubit dia sampai lebam "....he he he macam berani jer nak cubit as...cubit cik shaiful pun x lagi
    tang bukak pintu keter tue...hayaiiii lain kali jgn buat mcm tue....berderau darah tau...nasib baik ko x jatuh dari keter...
    ---terima kasih kat ko jugak coz sudi dengar bebelan aku hari2....

    sempena 3 thn hubungan ko ngan as...
    buat la popia pisang tuk bukak pose arie nieeee..he he heee

    :-)semoga hubungan linda n as dirahmati ALLAH..
    moga murah rezeki...tak sabar nak tengok ko berbusana pengantin tema merah putih nieee....

    ReplyDelete
  6. --juliet
    hahahha...nk wt cm maner...air mate aku bnyk...hehhe..:)

    ReplyDelete
  7. -->sue
    aishhh..ko wt n3 kt sini plak yer..takper2...
    klu cm tu aku nk cubit ko lagi lah...bleh la ko bls kt As...hehehhe
    .
    .
    aikk...smpat request popia pisang plak kt sini...
    .
    .
    amin....errrr..nk pakai bju pengantin???
    adehhhhh....:D

    ReplyDelete
  8. best kan makan kat bagan lalang..tapi jauh oo mau pegi sana dari kl...sengal satu badan..

    ReplyDelete
  9. -->solehah
    btul3...tulang2 rase cm nk patah...adehhh..:P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute