Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, August 21, 2009

Home » salam jumaat....:)

salam jumaat....:)

salam....
ermmmm...aku bru je lps call mama aku kt kg...

ma tgh bz kt dapur..tgh siang ikan, daging ng ayam...

perghhh..mcm2 ade...jeles plak aku dgr...huhuhuuh...

seme tu stok mkn tghari ngan utk sahur pg esok...

tau sgt ngan peel adik2 lelaki aku yg kecik kt kg tuh...

klu sahur msti nk mkn ngan ayam goreng...smpai kitorg semua muak...

adehhh...tp nk wt cam maner..klu tu bleh bg semangat nk bgn bersahur

kt bdk2 tu, layan kan aje...itu kate ma aku....

pastu tadik adik aku yg bongsu tu ader kt umah...

demam katenyer...tp tadi dgr suare ceria semacam jerk...

elehhhh...ingat along dia ni tak tau ke taktik2 tak nak pegi skolah ni...

pepagi demam pastu kul 8 pagi dh baik dah...

aku tau sgt taktik tu....hehehehhe...
errrrr....dulu2 ade gak pakai taktik kotor nih....

kikikkikik....adik2 ku...tolong jgn ikut perangai along ni yer....:)
puas cari dlm koleksi gmbor dlm folder aku, last skali ni je yg aku jmpe..
nmpk sgt kurang mnyerlah...hehhehe..tak delah..dia paling suke pegang kamera n paling suke curik2 amik gmbor org..
nilah adik bongsu aku..mohamad nasrul haqeem..tp kitorg pggl dia k-kem..pastu skrg ni dh ade ank sedara dpt la gelaran cu kem...hhehehehe...:)

5 comments:

  1. nasib adik aku takde yg nak mkn ayam goreng je masa sahur..


    errr... ayam tak sedap, kataku kepada adik2..

    nasib dorang faham..

    hihihi







    salam ramadhan...
    maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  2. ayam goreng panas2 sangat sedap tapi tak buleh makan selalu takut kolestrol plak.

    ReplyDelete
  3. -->KTS

    cian adik2 ko xbleh mkn ayam goreng...rugi2...:)

    slmt berpuase jgk utk ko...
    maaf zahir dan batin...

    -->juliet

    btul3...:)
    slmt berpuase....

    ReplyDelete
  4. hajar memang penggemar ayam goreng sedonia.. tp kalau time bersahur walau ayam goreng sesedap maner pun tetap xleh nak buka selera makan... huhuhu... so klu pose lam kul 11pagi dah muler lapo..... huhuhu....

    anyway selamat menjalani ibadah puasa linda... maaf yer klu ade salah & silap....

    ReplyDelete
  5. -->hajar

    tulah..ssh kan nk cari mood mkn time sahur nih..kene btul2 ade bende yg menaikkan selera kiter kan...
    biasenye sy mkn ngan ikan perkasam goreng garing2...bru bleh naik selera...huhuhu...:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute