Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, May 19, 2015

Home » , , , , » TEASER: GBSB Family Day 2015

TEASER: GBSB Family Day 2015

Assalamualaikum..

Hari ni tersangat busy, kerja banyak..
tak paham aku..makin nak pindah kampus, makin banyak kerja..
haishhh...

oklah, disebabkan aku busy, maka tak dpt la nak karang citer pasal Gojes punye Family Day last week..
so, aku buat teaser je dulu..haha..
orang lain dah update semua, aku baru nak teaser??
ahhh lantak lah..biar lambat janji update..gituuu...

Yeaayyyy..ala, dah rindu semua..
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..
walaupun timing ada lari sikit..hihi..

nanti ade masa, aku cerita panjang lebar ekk..
sementara tu, kalau korang nak baca cerita Family Day ni, korang boleh tengok dkt Fan Page Kelab GOJES..
kat sana ade kot yang dah share link diorang kat sana..
korang silalah LIKE Fan Page Kelab Gojes tu yer..:)

ok, to be continue...

5 comments:

  1. sedihhhh jugak..rindu dahh semua

    ReplyDelete
  2. laju sikit menaip entry seterusnya mami! hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe YEAY! lepas ni update panjang2 tau!

    ReplyDelete
  4. xde dalam gambar.. mood swinggg abis... hukhukhuk

    ReplyDelete
  5. Haah kan..lupe plak psl fan page tu. Nnt nk terjah

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute