Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, December 16, 2014

Home » , , , » Throwback: Pureen Warehouse Sale Nov 2014

Throwback: Pureen Warehouse Sale Nov 2014

Assalamualaikum..

Throwback katenye..
Al kisah, gambar dah masukkan, tapi sebab tak sempat nak tulis entry, save dulu jadik draft..
lepas tu, Dahlia pulak warded..
terus lupa nak cerita pasal pergi Pureen last time..
alang² gambar tak seberapa ni ade, selesaikan aje lah..
untuk kenang kenangan..boleh gitu?hoho

Aku dah selalu pergi Pureen yang buat kat PJ dulu..
adelah 3,4 kali dah aku pergi..
yang buat kat Glenmarie ni, 1st time pergi..
berpandukan Waze, sampai lah tempat yg dituju..
pergi lepas Zohor hari sabtu tu..

Hurmmm..orang still ramai..
beratur panjang jugak..
sampai² terus tuju kat section baju..
Allah..sadis tengok baju² dah berkembur macam hape dah..
memang dah tak rupe baju dah aku tengok..
nak memilih pun payah..
tapi still kaut masuk beg ikea tu jugak lah..
sekejap je kat section baju ni..tak banyak yg berkenan pun..
maybe sebab aku dah biase pergi pagi masa buat dkt PJ dulu..
selalu dapat yang cantik² sepasang..
tu yg bila tgk baju dah berkembur, ade sikit rase malas nk punggah semua..huhu

dah sort baju mana nak, pergi pulak bahagian tengah tu..
tengok langit dah gelap gelita..
asben kata kena cepat, sebab kereta parking jauh jugak lah..
amik sabun² yang kak ipar dgn biras aku pesan, amik barang yang memang aku dah listkan nak beli terus pegi bayar..
kaunter banyak, jangan risau..

cakap kat budak kat kaunter tu, saya punya budget rm300 je..
so, aku dahulukan sabun², breastpad, wipe tissue barulah baju²..
nampak tak, betapa aku tak kisah pun baju² tu..
sebab dari awal, memang tak berkenan..
so, total lost hari tu rm299..hahah..
sebab banyak beli sabun² tu je..
barang aku sikittt je pun..

tu je barang yang aku beli..
amik jugak seluar anak bujang 2 helai..
sehelai rm10 kot..boleh laaa..
buat tukar²..

pastu 2 dress dahlia dgn 2 top takde seluar..
takpe, boleh pakai dengan legging..
itu je..
next time, takmo dtg petang dah..nak datang pagi..beratur pun beratur lah..
janji berbaloi dtg jauh²..

sekian, entry tertinggal keretapi dari mami asyrafdahlia..hehhe..
mekasih sudi singgah bace..
jumpe lagi, bye..:)

5 comments:

  1. kak.ritu bukan kata x g ke? sy x g pon.sbb husband kata princess bukan baby lg.xyah g lah.hahaha.hadehhh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ritu kate tak tau bole pegi ke tak lps tukar 4 tayar tu..pastu asben keje pulak pagi sabtu tu..tup2, dia blk kate jom pegi pureen..hoh, pucuk dicita lah..hehhe

      Delete
  2. Jiwa aku meronta2 sbnrny nak pergi tp mcm komen rara la. Arissa tu bkn baby dah. Pastu klu beria nak adik ica. Aku rs melampau lak awal nya.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah....rezeki anak2...seronok tgk borong barang baby ni kan...tips kena kasi tau awal2 kt cashier budjet kita kan...goood...baru tak terlajak bayor...sempat lg pilih barang

    ReplyDelete
  4. klu za, mmg xr husband nk ikut. ngantar pun ntah nk ntah tak.. hoho..

    eh, gambo 1st tu, yg warna merah katun kat belakang tu mende? sama dgn lapik tilam darwish. hoho. itu yg aku nampak dr awal. lol.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute